• Hi C=
    wie heeft nog meer gister house of wax gezienn? =O ... ik keek het met mijn broertje, en ik vond sommige dingen best kokhalzend [x
    Alleen jammer dat Paris Hilton erin speelt =O ..

    Nouuww, wie gezien? x3

    Ik had die al gezien. En dat stukje dat paris die metalen staaf door haar hoofd krijgt vind ik zalig :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik had die al gezien. En dat stukje dat paris die metalen staaf door haar hoofd krijgt vind ik zalig :Y)


    Mijn broertje moest daar helemaal van lachen =E .. Hij zei zo; Hij is goed=3
    Ik vond dat stukje dat die vent de vingertop eraf knipte van dat meisje zo ranzig =|

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 9:58 ]

    IdiotDiamond schreef:
    (...)
    Mijn broertje moest daar helemaal van lachen =E .. Hij zei zo; Hij is goed=3
    Ik vond dat stukje dat die vent de vingertop eraf knipte van dat meisje zo ranzig =|

    Ik vind dat echt vies. Je ziet zo haar vingertje de hele tijd weg en weer gaan voor aandacht en zonder dat ze het door heeft, plots *knip* Ieuwl, echt, ik kreeg kippenvel :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik vind dat echt vies. Je ziet zo haar vingertje de hele tijd weg en weer gaan voor aandacht en zonder dat ze het door heeft, plots *knip* Ieuwl, echt, ik kreeg kippenvel :')


    Ik dacht zo van, owwh hij gaat op die vinger trappen fzo .. =O

    Maar wat is die Chad Michael Murray knap zeg. =3 <3 .. Die samen met dat meisje overleefden op het eind. die jongen =D

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 10:05 ]

    IdiotDiamond schreef:
    (...)
    Ik dacht zo van, owwh hij gaat op die vinger trappen fzo .. =O
    Maar wat is die Chad Michael Murray knap zeg. =3 <3 .. Die samen met dat meisje overleefden op het eind. die jongen =D

    Chad is idd een lekker ding >< Hmm... ^^
    Oehw, weet je wat ik ook wel vies vind. Wanneer dat meisje (die haar vinger kwijt is) die waxhuid van haar vriendje aftrekt in het 'house of wax' en er alleen rauw vlees bedekt met bloed onder zit. Das echt niet te doen :')

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 10:07 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Chad is idd een lekker ding >< Hmm... ^^


    Of dat stukje dat die donkere jongen die mes in de keel had. En dat die vent hem doordrukte met zijn voet x| ..

    ooh die ken ik

    jared padalecki is super lekker.
    (die jongen die als eerste vermoord word)

    ik vond sommigen dingen ook best ranzig:S



    ps.
    vergeet ik bijna chad die is ook super sexy;)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 10:09 ]


    To The Stars Through Adversity

    Verplaatst naar TV/Radio.

    En House of wax ken ik al best lang. Ik heb hem nu zo'n 6 keer gezien ><


    Bored.

    MACRISTINE schreef:
    Verplaatst naar TV/Radio.

    En House of wax ken ik al best lang. Ik heb hem nu zo'n 6 keer gezien ><
    Ik gewoon pas voor de 1e keer, echt zo stom, want ik kende de titel wel, en wist dat PH erin speelt, maar ik heb nooit de moeite genomen om hem te gaan kijken, tot gister dan =3

    CUTExDIAMOND schreef:
    ooh die ken ik

    jared padalecki is super lekker.
    (die jongen die als eerste vermoord word)

    ik vond sommigen dingen ook best ranzig:S



    ps.
    vergeet ik bijna chad die is ook super sexy;)


    Whehehe ='3

    Heb ik al eerder gezien ^^
    Ik vind hem wel cool (vooral het deel waarin Paris Hilton dood gaat)

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    IdiotDiamond schreef:
    (...)
    Of dat stukje dat die donkere jongen die mes in de keel had. En dat die vent hem doordrukte met zijn voet x| ..

    Of dat stuk in de kelder, in house of wax, wanneer broer en zus een vriend vinden die met zijn hoofd in spillen zit. Wil die broer hem bevrijden, breekt zijn hoofd van zijn lichaam :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Of dat stuk in de kelder, in house of wax, wanneer broer en zus een vriend vinden die met zijn hoofd in spillen zit. Wil die broer hem bevrijden, breekt zijn hoofd van zijn lichaam :')


    Jeaah =D die vond ik echt melig.