Jaaa, kijk ik vraag me echt af hoe ze hun veters zo krijgen.
Kan iemand me dat tellen, want ik vraag me dat al heel lang af. :')
-
5 aug 2009 - 0:015 aug 2009 - 0:035 aug 2009 - 0:035 aug 2009 - 0:04
Blondiepants schreef:
Kan je het proberen aub?
Ik weet hoe, maar kan het niet deftig uitleggen5 aug 2009 - 0:04Cherished schreef:
Geen idee
Misschien recht veteren en het ding onder de flap doorhalen [/vaag]
Uuuhhm..5 aug 2009 - 0:08ik heb wel een idee maar ik weet niet of het zo is .. wacht even een schoen halen en uitproberen
Nvt
5 aug 2009 - 0:10Heh, ik dacht dat ik het had, maar nu zitten mijn twee veteruiteinden aan dezelfde kant x'd
5 aug 2009 - 0:12ik heb het!! je moet wel lange veter hebben ik zal proberen uit teleggen
Nvt
5 aug 2009 - 0:14FallenStars schreef:
ik heb het!! je moet wel lange veter hebben ik zal proberen uit teleggen
Jaa5 aug 2009 - 0:17Als het goed is, is de onderste al recht. En dat is dan gelijk het midden. Dan ga je bijvoorbeeld de linkerveter onder de flap door naar de anderekant steken, steek je hem aan de onderkant erin dus komt hij er boven uit. En dan ga je recht door naar de andere kant steek je hem er boven in en komt hij aan de onderkant eruit. Dan doe je het bij je rechterveter het zelfde alleen bij de gaatjes ernaast, en zo maar door. Alleen moet je wel oppassen dat je flap niet dubbel gaat. :]
Nvt
5 aug 2009 - 0:19FallenStars schreef:
Als het goed is, is de onderste al recht. En dat is dan gelijk het midden. Dan ga je bijvoorbeeld de linkerveter onder de flap door naar de anderekant steken, steek je hem aan de onderkant erin dus komt hij er boven uit. En dan ga je recht door naar de andere kant steek je hem er boven in en komt hij aan de onderkant eruit. Dan doe je het bij je rechterveter het zelfde alleen bij de gaatjes ernaast, en zo maar door. Alleen moet je wel oppassen dat je flap niet dubbel gaat. :]
Huh. Even kijken of ik het snap.5 aug 2009 - 0:205 aug 2009 - 0:20haha als je het niet snap hoor ik het wel dan probeer ik het anders uit te leggen
Nvt
5 aug 2009 - 0:24FallenStars schreef:
Ik denk dat ik het heb, maar dus zitten je veters eigenlijk gewoon grotendeels onder je flap?
haha als je het niet snap hoor ik het wel dan probeer ik het anders uit te leggen5 aug 2009 - 0:265 aug 2009 - 0:28Therapy schreef:
ja zo kan je het wel zeggen ja .. onder de flap zit het namelijk ook gekruist als je snap
(...)Ik denk dat ik het heb, maar dus zitten je veters eigenlijk gewoon grotendeels onder je flap?
en daarom zei ik ook van je moet wel een lange veter hebbenNvt