• Jaaa, kijk ik vraag me echt af hoe ze hun veters zo krijgen.
    Kan iemand me dat tellen, want ik vraag me dat al heel lang af. :')

    Ik weet hoe, maar kan het niet deftig uitleggen :X


    -

    Geen idee
    Misschien recht veteren en het ding onder de flap doorhalen [/vaag]

    Blondiepants schreef:
    Ik weet hoe, maar kan het niet deftig uitleggen :X
    Kan je het proberen aub? :X

    Cherished schreef:
    Geen idee
    Misschien recht veteren en het ding onder de flap doorhalen [/vaag]

    Uuuhhm.. ;D

    ik heb wel een idee maar ik weet niet of het zo is :O.. wacht even een schoen halen en uitproberen xD


    Nvt

    Heh, ik dacht dat ik het had, maar nu zitten mijn twee veteruiteinden aan dezelfde kant x'd

    ik heb het!! :D je moet wel lange veter hebben xD ik zal proberen uit teleggen xD


    Nvt

    FallenStars schreef:
    ik heb het!! :D je moet wel lange veter hebben xD ik zal proberen uit teleggen xD

    Jaa ;D

    Als het goed is, is de onderste al recht. En dat is dan gelijk het midden. Dan ga je bijvoorbeeld de linkerveter onder de flap door naar de anderekant steken, steek je hem aan de onderkant erin dus komt hij er boven uit. En dan ga je recht door naar de andere kant steek je hem er boven in en komt hij aan de onderkant eruit. Dan doe je het bij je rechterveter het zelfde alleen bij de gaatjes ernaast, en zo maar door. Alleen moet je wel oppassen dat je flap niet dubbel gaat. :]


    Nvt

    FallenStars schreef:
    Als het goed is, is de onderste al recht. En dat is dan gelijk het midden. Dan ga je bijvoorbeeld de linkerveter onder de flap door naar de anderekant steken, steek je hem aan de onderkant erin dus komt hij er boven uit. En dan ga je recht door naar de andere kant steek je hem er boven in en komt hij aan de onderkant eruit. Dan doe je het bij je rechterveter het zelfde alleen bij de gaatjes ernaast, en zo maar door. Alleen moet je wel oppassen dat je flap niet dubbel gaat. :]

    Huh. Even kijken of ik het snap.

    Omg, wat meurt dat ding :X

    haha als je het niet snap hoor ik het wel dan probeer ik het anders uit te leggen xD


    Nvt

    FallenStars schreef:
    haha als je het niet snap hoor ik het wel dan probeer ik het anders uit te leggen xD
    Ik denk dat ik het heb, maar dus zitten je veters eigenlijk gewoon grotendeels onder je flap?

    Meh, laaat maar, het lukt me niet :X

    Therapy schreef:
    (...)Ik denk dat ik het heb, maar dus zitten je veters eigenlijk gewoon grotendeels onder je flap?
    ja zo kan je het wel zeggen ja :P.. onder de flap zit het namelijk ook gekruist als je snap :P
    en daarom zei ik ook van je moet wel een lange veter hebben xD


    Nvt