• Toen Charissa, Kirsten en ik vorige week maandag in Lommel waren, om Alexander Rybak te zien, waren we dus op de foto gegaan met de muzikanten van Jo Hens, een van de artiesten die moest optreden.

    Ze waren toen echt helemaal blij dat we met hen op de foto wilden en we moesten hen zéker taggen op facebook enzo, heel die zooi. Maar ik kende hun namen niet, dus kon ik ze ook niet taggen. :')

    Dus toen had ik maar een boompje op de foto getagd als Jo Hens, terwijl hij eigenlijk helemaal niet op de foto stond. Maar zo zagen ze het en zijn ze zichzelf allemaal op de foto gaat taggen enzo. Maar nu komt het. :'D

    Tijdens de DJ-set / Opwarming was die gozer Dimi van JIM heel de tijd dom aan het doen, ons helemaal aan het laten lachen enzo. En toen riep hij naar de cameraman 'DAT IS KONRAD WIDELSKI, DIE MAN MOETEN JULLIE ALLEMAAL GAAN TAGGEN OP FACEBOOK WANT HIJ IS HEEL STOER!' Dus toen die man helemaal dom lachen, omdat alle aandacht op hem gericht was.

    Maar op die foto met die muzikanten staat die cameraman dus. En één van die muzikanten heeft dus Konrad Widelski getagd, echt heel droog. :')

    Het boompje Jo Hens en de cameraman Jo Hens ownen tha picture. :Y)


    Haha, cool. :'D

    Uh, lol.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 21:16 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oké, ik snap het, droooog (':

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 21:23 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Als je hem snapt is ie grappig :Y)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Hush schreef:
    Uh, lol.

    Bij de opnames van Hit the Road was er een cameraman, Konrad Widelski, en toen ze alles aan het klaarzetten waren enzo, moest Dimi van JIMtv ons entertainen. En we moesten allemaal foto's nemen van Konrad blabla en hem dan taggen op Facebook.

    Maar dat bandje waarmee Kirsten en ik op de foto staan, had zichzelf dus getagd op mijn foto en toen ook maar even Konrad getagd.

    BrokenDreams schreef:
    Als je hem snapt is ie grappig :Y)

    Áls, ja. :Y)

    ik snap heel facebook niet XD


    -

    Ok, na de tweede keer lezen snapte ik hem. :Y)


    A. ikmisje.