JOYCEVIPx schreef:
(...)
Je creërt het niet vanzelf. En je moet er ook niet perse voor zijn gaan glaasje draaien. En als er iets van is waar ik al de verstand van heb. Dan is het wel geesten.
Hier nog een :'D Klopgeesten komen niet zomaar je huis binnen vallen, en dan like "HALLO, IK VERVEEL ME DUS GOOI IK DEZE KAST TEGEN JE HOOFD". Dat gebeurt alleen maar als je ze lokt, ze vult met energie, ze oproept of dus een tegenwerkende energie creëert. Of je huis is bezeten, maar dat komt bijna nooit voor (gelukkig, want die kunnen véél schade aanrichten).
Wij hadden zelf een klopgeest, dat bleek mijn oma te zijn. Ze zette de afzuigkap aan. Ze wilde blijkbaar laten zien dat ze er nog was. Ik hoor regelmatig mensen rondschuifelen, maar mijn huis is niet bezeten. Het zijn allemaal gestorven dierbaren, die gewoon nog iets moeten doen of het licht niet kunnen vinden. Ikzelf kan ze niet helpen, waar ik vreselijk van baal. Je moet heel veel energie hebben om een geest naar het licht te helpen, maar daar moet ik minstens tien uur voor aarden of mediteren, waar ik dus totaal geen zin in heb.
De laatste keer dat ik in de VS was, ging ik naar het Waverly Hills Sanatorium (waar ook een van mijn stories over gaat/op is gebaseerd). Dat pand is vergeven van de geesten. Er is ook een klein jochie, Timmy. Ik heb hem gezien. Hoe weet ik dat? In een gang, waar eerst niets te zien was, kreeg ik een bal naar me toe gerold. We waren alleen. Ik rolde de bal terug, en ik kreeg hem weer naar me toe... Heel eng, maar ook heel vaag en best mooi.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.