• Want vanacht heb ik gedroomd dat ik bezeten was door een slechte geest. En het was echt zo fucking freaky. Want ik zag alles gebeuren,en het was net echt. Want ik zag mezelf in mijn kamer liggen. [Wat meestal het teken is dat je uit u lichaam bent getreden]. En toen zag ik ineens die dingens dat je van je bed word getrokken,en dat je heen en weer word geschud,dat je echt bezeten bent door een geest. En dat was inderdaad echt freaky doordat ik waarschijnlijk zelf uit mijn lichaam ben getreden [omdat ik me zag liggen in mijn kamer]. En er waarschijnlijk echt iemand anders voor eventjes in mijn lichaam is gekropen. Kinda freaky,niet?

    Trafficlight schreef:
    (...)
    is dat iets ernstigs dan ? :o

    Nee,niet zo (:

    OMG,dat is eng O.o

    volgende donderdag komt er iets op koppen over klopgeesten.

    Het ging zo ; de kinderen wouden niet naar hun bed omdat hun bedden op en neer gingen zonder ze er iets aan deden,en de kasten gingen open en dicht.
    Ook gingen deuren open en dicht,en werd de vrouw des huizes met een doodsmak tegen de muur gesmeten,en vloog ze horizontaal door de kamer.
    ze zijn naar de buurman gegaan (een beer van een vent) maar die werd heel bang,toen ze de politie belden moesten ze niet vertellen wat er gebeurde,want ze zag stoelen verschuiven toen ze aankwam.
    En ze hoorden de hele tijd een hond blaffen,terwijl de familie geen hond heeft...
    dan ging de dochter de geest uitdagen om haar naam te zeggen,en dat moet je dan op koppen zien,of hij het echt heeft gzegd.

    maar allemaal heel freaky hoor O.o
    donderdag 13 augustus komt het (:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 20:14 ]


    everybody needs a song.

    Vreemd O_o

    maar ik droom meestal dat ik mezelf zie lopen, dat ik niet uit mijn eigen ogen kijk zeg maar x]


    Sweet dreams will come true.

    Lekker slim... klopgeesten creëer je zelf. Kan op twee manieren.
    1: Je bent bang en stelt jezelf zo heel open op; de geest kan dan met jouw energie spullen verschuiven.
    2: Je kropt iets op, al heel lang, wat zo'n grote energie in jezelf vormt dat het je gaat tegenwerken.

    Of je moet zijn gaan glaasje draaien, maar dat moet je überhaupt NOOIT doen. Geesten zoeken jouw wel op als ze iets willen zeggen, je moet je niet bemoeien met de doden.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ahh blughh ik heb dat ook een paar keer gehad bijna precies hetzelfde wat ik gedroomt had... dat is echt kinda freaky! Ö


    dream, dare, fly!

    Undertaker schreef:
    Lekker slim... klopgeesten creëer je zelf. Kan op twee manieren.
    1: Je bent bang en stelt jezelf zo heel open op; de geest kan dan met jouw energie spullen verschuiven.
    2: Je kropt iets op, al heel lang, wat zo'n grote energie in jezelf vormt dat het je gaat tegenwerken.

    Of je moet zijn gaan glaasje draaien, maar dat moet je überhaupt NOOIT doen. Geesten zoeken jouw wel op als ze iets willen zeggen, je moet je niet bemoeien met de doden.
    Creeer je niet zelf hoor. Vorige zomer had ik er enorme last van. Mijn moeder en haar vriend hoorde het ook als ze rond die tijd (hij kwam op 'n vast bezoekuurtje) in mijn kamer waren.


    Sweet dreams will come true.

    Undertaker schreef:
    Lekker slim... klopgeesten creëer je zelf. Kan op twee manieren.
    1: Je bent bang en stelt jezelf zo heel open op; de geest kan dan met jouw energie spullen verschuiven.
    2: Je kropt iets op, al heel lang, wat zo'n grote energie in jezelf vormt dat het je gaat tegenwerken.

    Of je moet zijn gaan glaasje draaien, maar dat moet je überhaupt NOOIT doen. Geesten zoeken jouw wel op als ze iets willen zeggen, je moet je niet bemoeien met de doden.

    meer dan hetgene dat ik schreef weet ik niet,maar de politie die nooit in dat huis was geweest zag onmiddelijk dingen verschuiven (:
    en ik heb ooit een 'geest opgeroepen' met zo'n glas ding,was best wel eng...

    x


    everybody needs a song.

    't zal wel een droom zijn (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Boyiloveyou schreef:
    OMG,dat is eng O.o

    (...)
    maar allemaal heel freaky hoor O.o
    donderdag 13 augustus komt het (:

    Oooh dat ga ik zeker zien ;O.

    Undertaker schreef:
    Lekker slim... klopgeesten creëer je zelf. Kan op twee manieren.
    1: Je bent bang en stelt jezelf zo heel open op; de geest kan dan met jouw energie spullen verschuiven.
    2: Je kropt iets op, al heel lang, wat zo'n grote energie in jezelf vormt dat het je gaat tegenwerken.

    Of je moet zijn gaan glaasje draaien, maar dat moet je überhaupt NOOIT doen. Geesten zoeken jouw wel op als ze iets willen zeggen, je moet je niet bemoeien met de doden.

    Je creërt het niet vanzelf. En je moet er ook niet perse voor zijn gaan glaasje draaien. En als er iets van is waar ik al de verstand van heb. Dan is het wel geesten.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 20:30 ]

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Oooh dat ga ik zeker zien ;O.

    ik ook Ö !
    ik las het daarstraks in den humo en werd al bang (A)


    Edit ; het is wel al van 1977 (:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 20:34 ]


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    ik ook Ö !
    ik las het daarstraks in den humo en werd al bang (A)

    Ghaha ^^ Ik lees eigenlijk nooit de humo x'). Maar omg,nu wil ik het echt zien en waarschijnlijk ga ik niet kunnen slapen daarna :').

    Heel freaky jha o_o
    Ik heb gisteravond juist heerlijk gedroomt (flower)
    (over Rom felton<3 hij zag er zo uit: )

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=131848

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 20:37 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ghaha ^^ Ik lees eigenlijk nooit de humo x'). Maar omg,nu wil ik het echt zien en waarschijnlijk ga ik niet kunnen slapen daarna :').

    ik ben bij mijn bomma,en die krijgen dat thuis,en dan lees ik da altij wel :Y)
    en jaa,het is wel van 1977,maar da interview me die mensen vond ik al supereng,als die vertelde wa er allemaal gebeurde,zoo van OMG straks zit er hier ook zoiets Oo


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    ik ben bij mijn bomma,en die krijgen dat thuis,en dan lees ik da altij wel :Y)
    en jaa,het is wel van 1977,maar da interview me die mensen vond ik al supereng,als die vertelde wa er allemaal gebeurde,zoo van OMG straks zit er hier ook zoiets Oo

    Maakt het juist nog intressanter dat het al zo oud is ^^. En wie weet joh,ga opzoek :').

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 20:39 ]