• Hallo iedereen,

    ik wil jullie even op de hoogte brengen van een Belgische fanactie.

    Zoals de meesten onder jullie wel weten, organiseert TMF ieder jaar de TMF-awards. Twee jaar geleden was Tokio Hotel daar zelfs aanwezig! Ze wonnen toen maar liefst 4 awards.

    Dit jaar is er dus weer een voting. Deze voting bestaat uit 2 delen.
    In het eerste deel kan je zelf invullen wie je wilt nomineren.
    In het tweede deel heeft TMF de stemmen van het eerste deel geteld en zo een nieuwe lijst gemaakt, waar je nog eens opnieuw moet voor stemmen.

    Het klinkt allemaal zeer ingewikkeld maar dat is het niet!



    Ga nu naar http://www.tmf.be en vul Tokio Hotel in bij "Best Album" (kies voor Scream) "Best Rock", "Best Pop" en "Best Live".

    Binnenkort zal je dan voor de tweede keer kunnen stemmen, check gewoon nu en dan de tmf-site.




    De fanactie bestaat er nu uit om Gustav te nomineren voor "Best Male Artist". Hij heeft heel wat meegemaakt en hiermee willen we hem tonen dat we er voor hem zijn! Dus stemmen is de boodschap!

    Stuur dit bericht naar zoveel mogelijk fans door, zodat de fanactie zeker lukt!

    Thx.

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 aug 2009 - 15:38 ]


    some feelings never change

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Inderdied Tanyaerrrrd ;D

    gye bent tegewoordig echt een goeike ant worden annelies, da's al de tweede keer in 2 dagen da gye my zo een geljk geeft -voelt zich kei gevleid-



    maar het is toch. (cat)


    Some people make the world special just by being in it

    Ligt het aan mij?
    ALLE NIET TH FANS ZET DIE GODDAMN FILTER DAN EENS AAN.
    :/ Sjees waar gat dit over.
    Nieuw lid hier, kent de site niet, wil elk TH helpen, gaan jullie allemaal lopen betweteren?

    bah, wat vergallen jullie de sfeer.

    Laat die shit aan een moderator over, dankje.

    Cherished schreef:
    Ligt het aan mij?
    ALLE NIET TH FANS ZET DIE GODDAMN FILTER DAN EENS AAN.
    :/ Sjees waar gat dit over.
    Nieuw lid hier, kent de site niet, wil elk TH helpen, gaan jullie allemaal lopen betweteren?

    bah, wat vergallen jullie de sfeer.

    Laat die shit aan een moderator over, dankje.

    Maar er is al een soortgelijk topic over. (: En ik ben wél TH-fan. :'D

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 18:16 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    DodeDavid schreef:
    Tegen dat de tmf-awards zijn, is hun album wel uit he.

    Je kan het moeilijk nu al opgeven terwijl je het nog niet eens hebt beluisterd? -.-


    None but ourselves can free our minds.

    ze hbbn al is gewononen met Scream,dus dat mag geen 2de keer meer denk ik x) ik heb gewoon bij best album: Tokio Hotel-Humanoid geschreven x)
    +Th hoort niet bij rock,dus daar zijn ze uitgeslotn:X
    voor de rest heb ik bij alles dat ik kon th gestemd x) + bij BestVideo->ByYourSide[/mss oud maarjah xD]
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Liess schreef:
    (...)
    Maar er is al een soortgelijk topic over. (: En ik ben wél TH-fan. :'D

    Klopt, maar dat kun je beter in een pb laten weten dan het zo botalike neer te knallen.
    Zeker met z'n 3e tegelijk |:

    Alysse schreef:
    Ik vind het dom dat men nu Tokio Hotel invult of Gustav ofzo, we hebben dit jaar niets van hun muziek gehoord, dus. TMF-awards gaat over de beste artiesten van het jaar, daar hoort TH dit jaar niet bij.

    ik vind van wel, ze hebben veel meegemaakt (Tom met die stalkers en de andere ook, Gustav met die slag) en toch zijn ze voor ons de fans doorgegaan..soms hebben ze tot in de nacht doorgewerkt voor ons [/Weet ik van Tom(zip)(H)] & Tom heeft 'n blog voor ons opgericht,..
    voor mij blijven ze de beste artiesten für immer(H)Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    posessed schreef:
    (...)
    Je kan het moeilijk nu al opgeven terwijl je het nog niet eens hebt beluisterd? -.-

    Dat kun je dus wel doen. Want echte fans die gaan niet opgeven hoor ^^ En die vullen tokio hotel gewoon in.

    tomfreakske schreef:
    (...)
    ik vind van wel, ze hebben veel meegemaakt (Tom met die stalkers en de andere ook, Gustav met die slag) en toch zijn ze voor ons de fans doorgegaan..soms hebben ze tot in de nacht doorgewerkt voor ons [/Weet ik van Tom(zip)(H)] & Tom heeft 'n blog voor ons opgericht,..
    voor mij blijven ze de beste artiesten für immer(H)Xx

    Tmf-awards gaat nog steeds om muziek hoor.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Tmf-awards gaat nog steeds om muziek hoor.

    Daarom dat ze ook 'best game' erbij zetten? Sorry,begint zich fucking hard te ergeren aan al die haat reacties hier op.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Daarom dat ze ook 'best game' erbij zetten? Sorry,begint zich fucking hard te ergeren aan al die haat reacties hier op.

    Voor best game kan je niet stemmen, naar mijn weten. Altans nu nog niet.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 18:49 ]

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Voor best game kan je niet stemmen, naar mijn weten.

    Oooh jawel,kun je wel voor stemmen. Kan iedereen gewoon niet eerlijk zijn en niet rond de pot draaien en gewoon zeggen; Wij willen tokio hotel niet genomineerd hebben! Shit seg mensen,doe niet achterlijk.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 18:50 ]

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Oooh jawel,kun je wel voor stemmen. Kan iedereen gewoon niet eerlijk zijn en niet rond de pot draaien en gewoon zeggen; Wij willen tokio hotel niet genomineerd hebben! Shit seg mensen,doe niet achterlijk.


    Van mij mogen ze gerust genomineerd worden maar dan zonder mijn hulp, ik ga nu niet dat lijstje invullen.
    -Voor zover ik weet komt er achteraf een lijst of zoiets, daar stem ik op.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Daarom dat ze ook 'best game' erbij zetten? Sorry,begint zich fucking hard te ergeren aan al die haat reacties hier op.

    Ja, maar in het algemeen gaat het nog steeds om muziek, en trouwens, Tokio Hotel is ook mijn lievelingsgroep nog steeds hoor, dat was helemaal geen haatreactie ofzo iets. Ze hebben dit jaar niets nieuws uitgebracht, dus ik vind dat eerder andere artiesten awards verdienen. Volgend jaar wanneer ze wel weer muziek hbben uitgebracht zal ik heus wel aan zo een actie meedoen.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik snap niet dat iedereen ze zo zit af te zeiken hoor. o_o
    Vorig jaar was 99% van quizlet fan, en nu zeik je ze zelf ineens af, terwijl dat tegen jou vroeger echt niet gezegt mocht worden -.-
    Ikzelf ben geen fan meer, en... 't boeit me niet of anderen ze nou de hemel inprijzen of juist helemaal afzeiken... Maar ik vind t gewoon dom
    (cat)


    Second star on the right and straight on till morning