• Hallo iedereen,

    ik wil jullie even op de hoogte brengen van een Belgische fanactie.

    Zoals de meesten onder jullie wel weten, organiseert TMF ieder jaar de TMF-awards. Twee jaar geleden was Tokio Hotel daar zelfs aanwezig! Ze wonnen toen maar liefst 4 awards.

    Dit jaar is er dus weer een voting. Deze voting bestaat uit 2 delen.
    In het eerste deel kan je zelf invullen wie je wilt nomineren.
    In het tweede deel heeft TMF de stemmen van het eerste deel geteld en zo een nieuwe lijst gemaakt, waar je nog eens opnieuw moet voor stemmen.

    Het klinkt allemaal zeer ingewikkeld maar dat is het niet!



    Ga nu naar http://www.tmf.be en vul Tokio Hotel in bij "Best Album" (kies voor Scream) "Best Rock", "Best Pop" en "Best Live".

    Binnenkort zal je dan voor de tweede keer kunnen stemmen, check gewoon nu en dan de tmf-site.




    De fanactie bestaat er nu uit om Gustav te nomineren voor "Best Male Artist". Hij heeft heel wat meegemaakt en hiermee willen we hem tonen dat we er voor hem zijn! Dus stemmen is de boodschap!

    Stuur dit bericht naar zoveel mogelijk fans door, zodat de fanactie zeker lukt!

    Thx.

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 aug 2009 - 15:38 ]


    some feelings never change

    Dit is oud nieuws, geloof ik. En daar was al een topic over?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 18:46 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Je titel is verboden + Nee ik heb mijn stem al uitgebracht en ik vind 't trouwens een stom idee + wáárom zou ik op ToHo stemmen als ze mij niet meer interesseren?[/mijn mening]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 15:07 ]

    dubbelpost.
    En idd je titel mag niet en ik ga eens lekker associaal doen en niet meedoen. ;x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    dubbelpost.
    En idd je titel mag niet en ik ga eens lekker associaal doen en niet meedoen. ;x

    dubbelpost?
    driedubbelpost bedoel je zeker ;D

    Conspiracy schreef:
    (...)
    dubbelpost?
    driedubbelpost bedoel je zeker ;D


    Ja. (cat)
    Nu wel.
    Toen ik dat typte was het nog gewoon dubbel. o.o


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Er worden ook twee topics ervan niet gesloten en de titel wordt niet veranderd, hoor. >-<

    Sorry, gefrustreerd. Hihi.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    Er worden ook twee topics ervan niet gesloten en de titel wordt niet veranderd, hoor. >-<

    Sorry, gefrustreerd. Hihi.


    Gha, meld het?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Je hebt nu een jaar bijna niets van ze gehoord. Waarom zou ik dan hun nog zoveel opgeven. Ik heb ze een keer genoemd. Meer niet.


    We'll never be as young as we are tonight

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Gha, meld het?

    Waaaaaaaaaaaaaarom? Ik zou er toch niet op moeten letten? Maar hun? :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    (...)
    Waaaaaaaaaaaaaarom? Ik zou er toch niet op moeten letten? Maar hun? :'D


    Daar heb je een punt en we gaan offtopic. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Tegen dat de tmf-awards zijn, is hun album wel uit he.

    Ik heb je titel aangepast omdat die niet in drukletters mag & heb je topic verplaatst naar 'De band'.


    Let the Night embrace you

    Ik vind het dom dat men nu Tokio Hotel invult of Gustav ofzo, we hebben dit jaar niets van hun muziek gehoord, dus. TMF-awards gaat over de beste artiesten van het jaar, daar hoort TH dit jaar niet bij.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Ik vind het dom dat men nu Tokio Hotel invult of Gustav ofzo, we hebben dit jaar niets van hun muziek gehoord, dus. TMF-awards gaat over de beste artiesten van het jaar, daar hoort TH dit jaar niet bij.

    Inderdied Tanyaerrrrd ;D

    Conspiracy schreef:
    Je titel is verboden + Nee ik heb mijn stem al uitgebracht en ik vind 't trouwens een stom idee + wáárom zou ik op ToHo stemmen als ze mij niet meer interesseren?[/mijn mening]

    Mee eens.Ik wil wel op Gustav stemmen though. =x


    None but ourselves can free our minds.