• Ik ben dus van plan binnenkort te gaan kartn voor de verjaardag van een vriendin. Maar is er iemand dat een goede weet?
    Liefst;
    -In antwerpen.
    -Waar men niet voor moet reserveren.
    Alvast bedankt.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 18:16 ]

    Hier ergens in de buurt is een kartingsding maar ik ben de naam vergeten. Ik zoek wel ff op anders. En ze ligt volgens mij wel in Antwerpen, vermits ik daar zelf ook woon -je bedoelt toch próvincie A'pen eah?-

    Conspiracy schreef:
    Hier ergens in de buurt is een kartingsding maar ik ben de naam vergeten. Ik zoek wel ff op anders. En ze ligt volgens mij wel in Antwerpen, vermits ik daar zelf ook woon -je bedoelt toch próvincie A'pen eah?-

    Uhu ^^ Want dat is het makkelijkste omdat we zelf in antwerpen wonen :').

    Die van in Antwerpen vind ik even niet, maar ik vind wel één van in Oost-Vlaanderen, Sint-Niklaas misschien is die ook niet zo ver? ->Klik.

    Tadaaa, hier heb je 'm dan de indoorkarting van Antwerpen -> Klik. Maar die is wél met reservatie...

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 18:20 ]

    Conspiracy schreef:
    Tadaaa, hier heb je 'm dan de indoorkarting van Antwerpen -> Klik. Maar die is wél met reservatie...

    was ik ook juist aan het kijken ^^.

    Er is er een in Roosendaal, dat is in nederland, net over de grens, met essen, essen is een halfuurtje van antwerpen
    het is zonder reservatie maar je moet wel weten wanneer hij open is
    en tis wel leuk, vind ik zelf


    Don't walk away and leave without a reason.

    In Herselt is er denk ik wel eentje.
    M'n broer weet dat wel (;


    everything you imagined, and more...

    Ik denk dat je àltijd zal moeten reserveren voor karten. Omdat ze moeten weten hoeveel wagentjes en bla bla bla. En ergens in Antwerpen weet ik geen, aleen die hier in Kortrijk, maar ik weet wel dat die goed is :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right