• Nou mijn vriend is vaag bezig,
    hij werd beetje pissig dat ik met een jongen ging krabele die ik ooit heb ontmoet als vrienden.
    en hij heeft een reactie gezet bij een chick dr foto gezet: Mega Lekker (H)_(H) Ik bedoel dat doe je tog niet!
    Hij word altijd snel jarloers. ik heb egen zin in dat gezijk hoor.
    Wat zou ik doen uitmaken of kans geven?

    Praat er met hem over.. Als hij het dan nog doet dan dumpen die handel, doet hij het niet; mooi meegenomen ;D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Eerst even goed met hem praten. Als hij dan begripvol reageerd, dan kun je hem nog een kans geven.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Envy schreef:
    Praat er met hem over.. Als hij het dan nog doet dan dumpen die handel, doet hij het niet; mooi meegenomen ;D
    ja goed idee (x had ik al in mn 8erhoofd

    Ik denk dat het in deze tijd nog al normaal is dat je vriend reacties zet op andere meisjes hun foto's. Ook van die reacties. Dat merk je wel,iedereen doet dat als je is rondkijkt op netlog. Ook al hebben ze een vriend/vriendin. Dus ik zou het niet snel uitmaken. En het is toch best schattig dat hij jaloers is? Zegt gewoon tegen hem dat hij niet pissig moet worden dat je met een jongen praat als hij reacties op meisjes zet.

    JOYCEVIPx schreef:
    Ik denk dat het in deze tijd nog al normaal is dat je vriend reacties zet op andere meisjes hun foto's. Ook van die reacties. Dat merk je wel,iedereen doet dat als je is rondkijkt op netlog. Ook al hebben ze een vriend/vriendin. Dus ik zou het niet snel uitmaken. En het is toch best schattig dat hij jaloers is? Zegt gewoon tegen hem dat hij niet pissig moet worden dat je met een jongen praat als hij reacties op meisjes zet.
    okey thnx :)

    Als ik het goed begrijp mag hij niet jaloers zijn en jij wel? Dat klopt toch van geen kanten, als je het nu al meteen uitmaakt om zo iest dom dan steld die relaties toch helemaal niks voor


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Blondine schreef:
    Eerst even goed met hem praten. Als hij dan begripvol reageerd, dan kun je hem nog een kans geven.


    No growth of the heart is ever a waste

    thanks mensen (H)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 18:19 ]

    mee gaan praten.
    like, jongens zijn af en toe gewoon raar dat merk ik bij mijn vriend ook ;)
    Volg je hart..

    xCIxTHx schreef:
    mee gaan praten.
    like, jongens zijn af en toe gewoon raar dat merk ik bij mijn vriend ook ;)
    Volg je hart..
    okey ik houd veel van hem dus ik zie wel.

    Ik vind het nogal dom om het uit te maken omdat hij 'mega lekker' zegt op iemands foto --'
    tuurlijk is het niet leuk om zoiets te lezen van je lief en dat hij je niets gunt, maar praat er gewoon over met hem en zet er niet meteen een punt achter. Vroeg of laat krijg je daar spijt van, als je écht van hem houd dan.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 18:24 ]


    -

    @xCIxTHx hoelang heb je al met em als ik vrgaen mag ?? x;

    Praten.
    En als hij zo blijft doen ; Uitmaken.


    A. ikmisje.

    over praten indd. en als hij dan óók al zo dom reageert uitmaken.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!