• Oke wie kent MGMT? (:

    Voor degene die ze niet kennen:
    MGMT (wat de afkorting is van Management) is een Indie/Electric/Rock/Pop *idunno precies* band bestaande uit Andrew VanWyngarden en Ben Goldwasser

    Time To Pretend
    Electric Feel
    Kids

    Ik vind ze echt helemaal geweldig, ik ken ze nu al 2 jaar en elke keer blijf ik ze cool vinden! ^^
    En Andrew is stiekem gewoon vet cute! :9~

    Wat vinden jullie van ze? (:


    dream, dare, fly!

    Ik luister alleen Kids, eigenlijk. :'D

    Ze hebben super goeie nummers! Maar t'schijnt dat ze live echt slecht zijn..

    Agony schreef:
    Ze hebben super goeie nummers! Maar t'schijnt dat ze live echt slecht zijn..


    Jaah dat heb ik ook gehoord maar ik vind het nog wel meevallen (als ik de filmpjes op Youtube mag geloven) :3

    Time To Pretend Live @ Abbey Road

    Daar vind ik het niet bepaald vals ofzo ^^


    dream, dare, fly!

    Ik vind MGMT geweldig! :9~
    Ik zag ze al tweemaal live en dat was zo goed en sjiek. En vooral die tweede keer want toen stond ik op 2 meter van het podium ofzo. ö Geweldig!

    Brightside schreef:
    Ik vind MGMT geweldig! :9~
    Ik zag ze al tweemaal live en dat was zo goed en sjiek. En vooral die tweede keer want toen stond ik op 2 meter van het podium ofzo. ö Geweldig!


    Jaloers! Ö
    Ik wil ze ook nogsteeds live zien! (A)


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Jaloers! Ö
    Ik wil ze ook nogsteeds live zien! (A)

    Jaa, hopelijk komen ze nog eens naar België. Dan ga ik opnieuw! Al zullen we daar nog even voor moeten wachten, lijkt me.

    Brightside schreef:
    (...)
    Jaa, hopelijk komen ze nog eens naar België. Dan ga ik opnieuw! Al zullen we daar nog even voor moeten wachten, lijkt me.


    Jaa inderdaad, toen ze in Nederland waren mocht ik niet van me ouders! --'
    *blijft stiekem hopen dat ze toch snel komen (A)*


    dream, dare, fly!

    ik vind alleen kids vet :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Pure liefde.


    We'll never be as young as we are tonight

    Kids ken ik en van ik Nicee ^^

    Maar ik kan de andere twee niet beluisteren ze zijn niet beschikbaar in mijn land °-°


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Silhouettes schreef:
    Ik luister alleen Kids, eigenlijk. :'D


    None but ourselves can free our minds.

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Jaa inderdaad, toen ze in Nederland waren mocht ik niet van me ouders! --'
    *blijft stiekem hopen dat ze toch snel komen (A)*

    Dat is balen. >-<
    Nouja, vorig jaar kwamen ze op Pukkelpop, een festival hier in België. En daar was ik, dus ging ik natuurlijk ook naar hen. :') En dan kwamen ze nog een keer ergens in Gent. Daar mocht ik gelukkig ook heen met mijn zus omdat het op een vrijdag was en omdat mijn tante daar woont en ik bij haar kon blijven slapen. Anders was het niet waar geweest.
    (ik hoop mee)

    Silhouettes schreef:
    Ik luister alleen Kids, eigenlijk. :'D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Brightside schreef:
    (...)
    Dat is balen. >-<
    Nouja, vorig jaar kwamen ze op Pukkelpop, een festival hier in België. En daar was ik, dus ging ik natuurlijk ook naar hen. :') En dan kwamen ze nog een keer ergens in Gent. Daar mocht ik gelukkig ook heen met mijn zus omdat het op een vrijdag was en omdat mijn tante daar woont en ik bij haar kon blijven slapen. Anders was het niet waar geweest.
    (ik hoop mee)


    Hoe vet! Ö
    Heb je ze ook nog gesproken ofzow? ^^
    Ze waren hier op Lowlands dacht ik en toen was ik op vakantie, en toen kwamen ze in november weer maar 3 dagen daarna ging ik naar Bullet For My Valentine dus mocht ik van mijn ouders niet --'

    Zullen we ze gewoon stiekem gaan ontvoeren? x'D


    dream, dare, fly!