• ik heb gehoord op tmf dat er voor bill en tom hun verjaardag een grote actie (wereldwijd) zou zijn
    mr kweet er eiglijk nix vn
    duss zijn er die daar iets vn weten??


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    geen idee:P?

    tog bedankt voor te kijken


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    k weet ook niet k zoek wel ff XD

    x


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Kweeni :S


    007

    nope kan niks vinden :'(


    http://dwergiie.blogspot.com/

    tog bedankt
    Xx


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    ze makne een boekje met alle namen van de fans leeftijd en woonplaats en die sturen ze dn op nr hun. zo genoeg info?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    en naar waar sturen ??
    (emailadres fzoo)


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    en naar waar sturen ??
    (emailadres fzoo)


    Jhaa vraag ik me ook af, ik kan dat topic maar niet vinden -.-


    Let the Night embrace you

    dit is de hele fanactie zoals ik hem gelezen heb:
    hey lieve tokio hotel fan! Ik had een idee voor de verjaardag van onze geliefde Bill en Tom... (Waarbij ik Georg en Gustav meteen ook neem)
    Ik koop een cadeautje + een Boekje en daarin schrijf ik namen van fans, leeftijden en het land waaruit ze komen.. Wil je in het Boek komen, zeg me dan even je naam, leeftijd en je land.
    Stuur dit ook door naar zoveel mogelijk fans en laat hun, hun gegevens naar EkayBkay@hotmail.de sturen, Dankje. Wij rocken!



    Je moet worden wie je bent.

    Namens schrei zijn we al bezig met een met een grote actie. Als het doorgaat zal het ook op de TH hyve/streetteam komen te staan.

    ze makne een boekje met alle namen van de fans leeftijd en woonplaats en die sturen ze dn op nr hun. zo genoeg info?


    Jah inderdaad is is in de dagtopvijf geweest, en daar zijde ze ook het e-mail adres van de twee meisjes die het deden er bij


    Live life limitless.

    dit is de hele fanactie zoals ik hem gelezen heb:
    hey lieve tokio hotel fan! Ik had een idee voor de verjaardag van onze geliefde Bill en Tom... (Waarbij ik Georg en Gustav meteen ook neem)
    Ik koop een cadeautje + een Boekje en daarin schrijf ik namen van fans, leeftijden en het land waaruit ze komen.. Wil je in het Boek komen, zeg me dan even je naam, leeftijd en je land.
    Stuur dit ook door naar zoveel mogelijk fans en laat hun, hun gegevens naar EkayBkay@hotmail.de sturen, Dankje. Wij rocken!




    Inderdaad dat is het


    Live life limitless.

    Dat is al gedaan vorig jaar, ook via schrei, en nu willen we iets anders doen. ^^

    kwete niet hoowr