• Jaman. I'm bored as hell.
    Ik voel me belabberd en moe en al mn vriendinnen zijn op vakantie.
    En ik moet wachten tot mn vriendje terug is van vakantie.
    Nu vraag ik me af of jullie iets weten om te doen? In de tussentijd dat ik niet werk?
    Want hier word ik gek van. O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zou het niet weten, ik verveel me ook vaak.
    Meestal kijk ik dan gewoon filmpjes op Youtube enzo. :'D
    Je kan ook een boek lezen. :'D

    Ik verveelde me vandaag dus ook echt dood.. Ik heb eerst m'n boek uitgelezen.. en meestal luister ik dan heeeel veel muziek..
    of tijdschriften lezen en daarna lelijke mensjes verkloten..


    Je moet worden wie je bent.

    @Sprinkles
    hoe bedoel je lelijke mensjes verkloten? :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Meeting! :9~
    En euhm, lui wezen. Iets doen met je zusje? Winkelen, veel films kijken? Levenloos doen. Euhm, meer weet ik even niet. >-<

    films kijken. omg ;o wat ben ik saai zeg.


    EGYPTIAN GOD

    Ik heb al 1 maand vakantie en we gaan pás over 6 dagen voor máár 3 weken op vakantie. Ik verkeerde ook een maand in zo'n situatie. Opgescheept met mijn zusje, moeder, kermis (dat was het enige leuke), stad, lange uren van op mijn kamer zitten lezen of muziek luisteren, iemand pesten, naar buiten, zien hoe een jongen van 11 zijn school binnengaat via een open deur, computeren, gezeur aanhoren van mijn moeder & uitslapen.
    Succes.


    we've only said goodbye with words

    Schrijven. :Y)
    Maar daar word je na een tijdje moe van. :X


    You'll never dream alone. <3

    ik weet het ook niet.
    al mijn vriendinnen zijn ook op vakantie en ik zit ook maar de hele dag te vervelen voor de laptop en de tv en muziek luisteren meer doe ik eigenlijk niet...

    lekker saaii.

    Geen idee, soms help ik mijn moeder met de huishoudelijke dingetjes. Of een taart maken. Weet ik veel :X


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Schrijven ^^
    Vooral onzin en mellige dingen
    Dan lach je je kapot en dan zet je dat op Quizzel en dan lachen andere mensen zich kapot en kan je samen melig doen. Ghehe

    met my zot babbelen xD
    schrijvn, mss dingen doen die er nooit van komen als je vrienden thuis zijn en je met hem op stap bent
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    nou werken haha.

    Je kamer opruimen, dat is leuk .__. (Geloof me) En je houd er een mooie kamer aan over.
    Films kijken.
    Ouders helpen
    Met je ouders ergens naartoe, stad ofzo.
    :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Like,ik zit bijna elke dag thuis niets te doen [Is echt niet leuk dat je vrienden hebt die lang op vakantie gaan,of werken of bijna geen tijd hebben]. Dus voor dat eventjes is het niet zo erg hoor.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 19:09 ]

    In de vakantie lees ik heel veel, zit ik achter de computer en kijk veel films. En ik geef vaak veel geld uit.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.