• Want, ik ging even in mijn kasten kijken, om papiertjes van vroeger te zoeken, waar allemaal ideeën stonden van vroeger. Zie ik daar allemaal flauwe praat op dat papier van mij. En mijn zus begon dat dus te lezen zegt ze zo: 'Gott, jij was vroeger een seut.' En zo waren we een hele poos bezig die brieven te lezen en inderdaad ik was een seut! :|

    Maar goed, hebben jullie dat ook al gehad? ^^


    You'll never dream alone. <3

    Ja, als ik mijn oude tekeningen bekijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gelukkig maakte ik vroeger geen tekeningen, want ik kan tekenen alles behalve goed. En ik was net mijn outbox aan het bekijken en wat ik vroeger allemaal schreef of mijn schrijfwijze... ><


    You'll never dream alone. <3

    Mijn schrijfwijze was vroeger ook heel erg hoor >.<


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    IK BEN NOG STEEDS EEN SEUT
    want ik weet niet wat dat precies is


    We can only learn to love by loving.

    Maskerade schreef:
    IK BEN NOG STEEDS EEN SEUT
    want ik weet niet wat dat precies is


    Ik wed dat je niet zo erg was als ik, want ik was erg.. (cat)
    -ziet een belachelijke video van haar zelf waar ze haar haar steeds doet en dom op staat te giechelen- Oo


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Ik wed dat je niet zo erg was als ik, want ik was erg.. (cat)
    -ziet een belachelijke video van haar zelf waar ze haar haar steeds doet en dom op staat te giechelen- Oo

    -ziet belachelijker video van zichzelf die boos word omdat de hond van der wegloopt-


    We can only learn to love by loving.

    Maskerade schreef:
    (...)
    -ziet belachelijker video van zichzelf die boos word omdat de hond van der wegloopt-


    -neust rond in haar pc en ziet een video waar ze stoer probeert te doen, maar heel seutig en verwend overkomt-
    O god, die vliegt de prullenbak in.. :X


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    -neust rond in haar pc en ziet een video waar ze stoer probeert te doen, maar heel seutig en verwend overkomt-
    O god, die vliegt de prullenbak in.. :X

    whahahhaa

    ik heb hele stonede filmpjesvan mij en een vriendin
    hebben we niet door dat de cam werkt
    na 6 minuten in een x.
    ´´hij staat aan?´´
    ´´wat?´´
    ´´de cam staat aan,al heel lang´´
    ´´o kutñ´´


    We can only learn to love by loving.

    Maskerade schreef:
    (...)
    whahahhaa

    ik heb hele stonede filmpjesvan mij en een vriendin
    hebben we niet door dat de cam werkt
    na 6 minuten in een x.
    ´´hij staat aan?´´
    ´´wat?´´
    ´´de cam staat aan,al heel lang´´
    ´´o kutñ´´


    Haha, ik heb ook een filmpje van mijn bf en ik. En toen gingen we beiden wannabe doen. Bv. Ik was wemo en zij was een whiphopper en toen hadden we een discussie over hairspray. En we gingen elkaar bespuiten met haarspray en toen moest ik lachen en damn, wat lachte ik als een schaap. Oo


    You'll never dream alone. <3

    Maskerade schreef:
    IK BEN NOG STEEDS EEN SEUT
    want ik weet niet wat dat precies is

    een seut.. Dat is een letterwoord xD (echt!)
    Slim En Uiterlijk Tegen
    Dat hebben ze toch tegen mij gezegd. Ik vind het een dom woord :P misschien omdat ik het zelf ben, ik weet het zelf niet xD Het kan me eigenlijk niet veel schelen als andere mensen denken dat ik een zogezegde seut ben

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 18:56 ]


    VIP - Very Important Penguin

    Hahah ja als ik oude brieven van me bekijk voel ik me belachelijk (':


    Happiness hit her like a train on a track

    Ja wadde, lees ik één van mijn oudste mails en fack, dat gesprek was saai, belachelijk, en vernederend. Die mensen waren slimmer dan mij en moesten me steeds verbeteren.. 'O god, nu snap ik waarom die niet meer met mij praten. :X


    You'll never dream alone. <3

    ik ben wel veranderd, maar ik denk dat ik nu geworden ben wat jij was? lijkt er iig wel op.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn vroegere schrijfstijl was godvergeten lelijk.


    we've only said goodbye with words

    Sarcasm schreef:
    Mijn vroegere schrijfstijl was godvergeten lelijk.


    Bij mij had ik te veel schrijffouten, ik gebruikte msn-taal, schreef één lange allinea, waardoor het één grote saaie tekst werd en dan nog te zwijgen over hoe ik de mensen aanduidde als ze spraken. :$


    You'll never dream alone. <3