• Daar ga ik morgen en overmorgen heen is Lisse. Wie gaat ook?

    Voor diegenen die niet weten wat het is. Een goth, fairy, fantasy maar vooral medieval festival. Met veel muziek, larpgroepen, straat muziekanten, kraampjes. Alles wat er maar bij zou kunnen passen. En dat alles natuurlijk in en om een kasteel midden in de bossen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik niet. :Y)

    Geheheheh ik wel :Y). Waarom ga je niet mee? Misschien dat alexander daar ook rondloopt. Vind ik wel iets voor hem..


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg,dat lijkt echt geweldig ö Maar ik heb morgen mijn bday party. &n waarschijnlijk is dat festival in nederland :').

    JOYCEVIPx schreef:
    Omg,dat lijkt echt geweldig ö Maar ik heb morgen mijn bday party. &n waarschijnlijk is dat festival in nederland :').
    O wanneer was je jarig, Happy b-day dan alvast of te laat geen idee :Y). Uhm ja in Nederland ja. In de buurt van Rotterdam ergens volgens mij.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    O wanneer was je jarig, Happy b-day dan alvast of te laat geen idee :Y). Uhm ja in Nederland ja. In de buurt van Rotterdam ergens volgens mij.

    Ben pas 10 Augustus jarig. Maar morgen is't feestje. En deeimz ;O. Leek me echt gezellig om te komen ö

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ben pas 10 Augustus jarig. Maar morgen is't feestje. En deeimz ;O. Leek me echt gezellig om te komen ö
    Misschien volgend jaar. Er liggen verschillende goedkopen hotels in de buurt -hinthint- :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Klinkt eigenlijk wel leuk zo gewoon om te zien!^^
    Maar nee 'k ga niet, 'k ga niet even naar Nederland gaan. x')


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Misschien volgend jaar. Er liggen verschillende goedkopen hotels in de buurt -hinthint- :')

    Ohjaaa ^^ Zou nog wel leuk zijn (':

    NEEMAN!
    Morgen is Gaypride @ Amsterdam!
    Still. have fun ;D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Vet heftig :]
    Ergens in een ver verleden van gehoord. Lijkt me heel mooi. Veel plezier ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    IK ga zo vertrekken, dus iedereen wees heel jaloers, want ik ga het heel erg naar mijn zin hebben de komende twee dagen :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Yay!
    Ik ga morgen ook! 8D Ga jij verkleed? Of niet?


    Life is an art, not a science.

    ik niet.


    Dumdidido

    Hirosama schreef:
    Yay!
    Ik ga morgen ook! 8D Ga jij verkleed? Of niet?
    Nee ik ging als mezelf. Ik vind dat verkleden maar achterlijk nep gedoe, en het ontkracht het hele idee van castlefest.

    Het was faaaaaaking geweldig. Ik heb me zo ontzettend vermaakt. Iedereen die er niet is geweest is heeft zeker wat gemist. Heb alle bands meerdere malen horen en zien spelen (natuurlijk vanaf de eerste rij) en ik sliep ook met alle artiesten in het zelfde hotel dat was wel stoer. Ik sta ook met Omnia om de foto. En de rest van de details hou ik voor mezelf, die waren gewoon té speciaal om te delen met anderen :X

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 23:05 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    O god, ik ben op die site aan het kijken en dat zou me echt geweldig lijken!
    Jammer genoeg woon ik in België. :[


    Let the Night embrace you