• Hee dudes
    Ik mag misschien een tattoeage, me moeder vroeg ineens of ik dat voor mijn verjaardag wilde xD Maar, dan wil ik een kleintje en ter herinnering aan mijn overleden opa en oma. Ik dacht aan op elke schouderlad een klein vleugeltje, maar ik weet het niet zeker. Weten jullie iets leuks?


    Your make-up is terrible

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Dat is idd wat mij heel goed geholpen heeft.. Maaar ik zou je ideeen niet uit je hoofd laten praten door Quizletters als ik jou was, want uiteindelijk moet jij natuurlijk nog altijd zelf weten wat je met je lichaam doet!
    x.



    true! :]

    Kun je niet in het klein de datums van geboorte en/of overlijden doen? Of een hartje met de beginletters van jouw opa en oma hun naam?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik vind die vleugeltjes wel een leuk idee. Maar misschien kan je ze gewoon naast elkaar laten zetten. Een linker en rechtervleugeltje dus en op je pols of enkel plaatsen. Met in ieder vleugeltje de initialen van je opa & oma? Of de eerste letter van hun voornaam? Ik weet niet.
    Btw: Je moet er inderdaad heel goed over nadenken, want wie weet hoe lang het duurt voor je die niet meer mooi vind. Op reis heb ik ook iemand leren kennen die een tattoo op zijn schouder had en die droeg ALTIJD t-shirts tot onder zijn tattoo, omdat hij die niet meer mooi vond. Wou zelfs de onderliggende redenen niet vertellen of hem laten zien. Hij vond hem echt niet mooi meer. En da's wel zielig, dus denk er HEEL GOED over na. ^^

    [ bericht aangepast op 30 juli 2009 - 14:59 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    btw. niet om bot te zijn ofzeu, maar:

    dan heb je wel een hele gave opa en oma gehad.
    want ik ben gek op mijn opa en oma, maar een tattoo ? no way.

    Je kan 2 kleine zwaluwen doen
    Want je opa en oma zijn nu 'vrij'
    en zwaluwen staat voor vrijheid


    Don't walk away and leave without a reason.

    Dat zou ik NIET aan ons vragen als ik jou was. De herinnering aan je opa en oma is iets heel persoonlijks. Iets dat alleen jij kan invullen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind dat niemand hier iets over te zeggen hebt - straks laat je je ompraten. Ik bedoel het niet verkeerd, maar 't is echt jóuw keuze. En als je dan - omdat je 'm voor je verjaardag krijgt, iets
    1, 2, 3
    wilt kiezen, en wie weet maak je de verkeerde keuze. Je moet het doen wanneer jij zéker weet dat je iets wilt en het kan zomaar op jouw bord komen, je hoeft er niet over na te denken als je het nog niet echt weet.


    -

    ik vind vleugeltjes wel cool x)
    & ff wrom zegt mijn ma dat toch nooit --"
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....