• Hee dudes
    Ik mag misschien een tattoeage, me moeder vroeg ineens of ik dat voor mijn verjaardag wilde xD Maar, dan wil ik een kleintje en ter herinnering aan mijn overleden opa en oma. Ik dacht aan op elke schouderlad een klein vleugeltje, maar ik weet het niet zeker. Weten jullie iets leuks?


    Your make-up is terrible

    Denk niet dat je ff snel moet beslissen wat je wilt daarvoor o.O
    Ik zou er lang overna denken als ik jou was.

    LotteLampje schreef:
    (...)
    met vleugeltjes op je schouderbladen wel? O_o


    Ghehe ja, eigenlijk wel x'D


    Your make-up is terrible

    Cherished schreef:
    Denk niet dat je ff snel moet beslissen wat je wilt daarvoor o.O
    Ik zou er lang overna denken als ik jou was.


    Ja, ik denk er eigenlijk al over na sinds de dood van mijn opa. En ik wil er van te voren zeker nog met de gast praten die de tatoeage gaat zetten.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Ja, ik denk er eigenlijk al over na sinds de dood van mijn opa. En ik wil er van te voren zeker nog met de gast praten die de tatoeage gaat zetten.

    o.o
    Dat zou ik juist niet doen.
    Dan komt hij met allemaal sugegsties en laat je je straks ergens inpraten waarvan je dan als je thuis bent denkt dan 'had ik toch maar zo gedaan als ik eerst wilde.'

    Verzin er een, prent hem in je hoofd, en laat je niet van de wijs brengen. |:

    Cherished schreef:
    (...)
    o.o
    Dat zou ik juist niet doen.
    Dan komt hij met allemaal sugegsties en laat je je straks ergens inpraten waarvan je dan als je thuis bent denkt dan 'had ik toch maar zo gedaan als ik eerst wilde.'

    Verzin er een, prent hem in je hoofd, en laat je niet van de wijs brengen. |:


    Die gasten hebben meestal wel meer verstand van grotes en plekken enzo.
    Maar, ik verzin wel eerst iets goeds ^^ En ik neem mijn kritische moeder mee x'D


    Your make-up is terrible

    Ja kwa grootte wel, maar kwa patroom zou ik het wel bij mezelf houden.
    Want smaken verschillen. |: erg

    Ja, dat zeker


    Your make-up is terrible

    Ik zou er eerst over nadenken of je het wel zeker wil. Want wat als je het niet meer mooi vind? Of wat als je spijt krijgt? Dan zit je daar met een tattoeage.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Een tattoeage voor mijn opa en oma, daar krijg ik echt geen spijt van... Het betekend echt iets speciaals voor me. Als het een betekenisloze was zou ik er echt wel nog een jaartje ofzo mee wachten.


    Your make-up is terrible

    LotteLampje schreef:
    als ik jou was, zou ik kiezen, wat echt een herinnering is aan jouw opa en oma. meer persoonlijk opzoeken. het zit wel voor eeuwig op je lichaam hea.
    Ik vind het voorstel van je moeder heel tof en ik geef lotte gelijk. Maar nu al beslissen en voor je verjaardag een tattoo? De langste tijd dat ik over een tattoo heb nagedacht of ik die echt wilde was 6 jaar en de kortste tijd 2 jaar. Ik zou serieus, als jij nu zeker weet wat je wilt, het uittekenen op papier. Leg het papiertje op je nachtkastje en kijk er iedere dag na als je opstaat. Als je het naar een maand al beu bent, dan weet je wel genoeg.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ik vind het voorstel van je moeder heel tof en ik geef lotte gelijk. Maar nu al beslissen en voor je verjaardag een tattoo? De langste tijd dat ik over een tattoo heb nagedacht of ik die echt wilde was 6 jaar en de kortste tijd 2 jaar. Ik zou serieus, als jij nu zeker weet wat je wilt, het uittekenen op papier. Leg het papiertje op je nachtkastje en kijk er iedere dag na als je opstaat. Als je het naar een maand al beu bent, dan weet je wel genoeg.


    Dat is inderdaad een goed idee...


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad een goed idee...
    Dat is idd wat mij heel goed geholpen heeft.. Maaar ik zou je ideeen niet uit je hoofd laten praten door Quizletters als ik jou was, want uiteindelijk moet jij natuurlijk nog altijd zelf weten wat je met je lichaam doet!
    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Dat is idd wat mij heel goed geholpen heeft.. Maaar ik zou je ideeen niet uit je hoofd laten praten door Quizletters als ik jou was, want uiteindelijk moet jij natuurlijk nog altijd zelf weten wat je met je lichaam doet!
    x.


    Hmhm, ik wil het nog steeds ^^ Ik ga er alleen wel goed over nadenken.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Hmhm, ik wil het nog steeds ^^ Ik ga er alleen wel goed over nadenken.
    Goedzo zo mag ik het horen (cool)


    Wie du mir, so ich dir.

    oke nu ga ik even heel stom doen:

    ik zou het niet doen.
    echt, het is leuk voor een tijd.
    leuk voor een periode
    leuk tot je - zo oud ben.

    maar dan houd het op!

    mensen die beter weten moeten nu vooral hun mond opentrekken, maar het is 90% van de gevallen wel zo!

    - nu zou ik zeggen: leuk!
    - over 30 jaar denk je : mweh.

    + ziet het er vaak niet meer uit.

    -

    OKE DAT WAS MIJN GEZEIK.

    :] denk er in iedergeval goed over na.. mocht je het echt echt willen doen,
    want denken en doen.. daar zit zooo'n groot verschil in (nerd)