• Ik heb dus juist mijn haar kort laten knippen. En nu vraag ik me af wat jullie er van vinden? Ik vind het nog al raar dat het zo kort is x') Maar mijn vader vind dat ik er ouder mee lijk,dus dat is een voordeel,denk ik (:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=131191

    Ik vind het mooi! En dat ding dat je aan hebt ook! =) Maar het gaat per slot van rekening over je haar en je staat er echt mee ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik vind het mooi! En dat ding dat je aan hebt ook! =) Maar het gaat per slot van rekening over je haar en je staat er echt mee ^^

    Bedankt ^^ &n hahah,ik haat dat ding dat ik aanheb -_-' Lijk ik wel zwanger in :')

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Bedankt ^^ &n hahah,ik haat dat ding dat ik aanheb -_-' Lijk ik wel zwanger in :')

    Waarom draag je het dan nog? =P En trouwens, dat is niet te zien op de foto ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik vind het mooi! En dat ding dat je aan hebt ook! =) Maar het gaat per slot van rekening over je haar en je staat er echt mee ^^


    a figment of your imagination

    Joyce. (: Ik vind het je wel staan but ik vind het niet kort. Mijn haar is nu nog korter hoor. ;x


    when words fail, music speaks.

    ik vind het je echt heel leuk staan! ^^


    dream, dare, fly!

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Waarom draag je het dan nog? =P En trouwens, dat is niet te zien op de foto ^^

    Goei vraag. Maar ik had achter dat topje zien zagen en eindelijk had ik het gekregen. en nu ik het heb en het niet ga aandoen ga ik gezaag van mijn ouders krijgen x)

    ik vind het leuk!

    ik heb 2 jaar geleden mijn haar net ietsjes korter geknipt. en met korter haar zie je er altijd iets volwassener uit. maar mensen vinden me er al oud uitzien, dus :

    15 jaar - leek ik 18.

    ._. maar ik vond het nooit leuk om ouder te lijken.
    in frankrijk zijn musea's altijd gratis tot en met 18. moest ik mijn ID laten zien omdat ze niet geloofde dat ik JONGER dan 20 was ._. fuck toch op xD


    MAAR BACK TO YOUR HAIR. ik vind het echt leuk! :]

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Goei vraag. Maar ik had achter dat topje zien zagen en eindelijk had ik het gekregen. en nu ik het heb en het niet ga aandoen ga ik gezaag van mijn ouders krijgen x)


    dat ken ik xD

    meer dan de helft van mijn kast, hangen kledingstukken met het prijskaartje er nog aan.
    haha.. zal m'n moeder leuk vinden.

    Het is leeeeuk (:


    ok

    screamlauder schreef:
    ik vind het leuk!

    ik heb 2 jaar geleden mijn haar net ietsjes korter geknipt. en met korter haar zie je er altijd iets volwassener uit. maar mensen vinden me er al oud uitzien, dus :

    15 jaar - leek ik 18.

    ._. maar ik vond het nooit leuk om ouder te lijken.
    in frankrijk zijn musea's altijd gratis tot en met 18. moest ik mijn ID laten zien omdat ze niet geloofde dat ik JONGER dan 20 was ._. fuck toch op xD


    MAAR BACK TO YOUR HAIR. ik vind het echt leuk! :]

    Haha bedankt ^^
    Maar dat moet best wel vervelend geweest zijn voor jouw niet? :') Ik ben blij dta ze me is ouder kunnen gaan schatten vanplaats altijd jonger :'D.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Haha bedankt ^^
    Maar dat moet best wel vervelend geweest zijn voor jouw niet? :') Ik ben blij dta ze me is ouder kunnen gaan schatten vanplaats altijd jonger :'D.


    ja geloof me! was ook vervelend.
    het heeft meer nadelen dan voordelen maar goed :]

    hehe! it's nice for youu! :D

    Je haar is zeer mooi.


    Everyone smiles in the same language.

    Het staat super leuk x3


    Sometimes it's best not to care.

    Het is leuk.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker