• Aangezien het topic dood is, en ik niets anders weet te vertellen ga ik eventjes wat vertellen.
    Ja, jongens. Jullie zullen mij zometeen 2 weken moeten missen, ja ik ga jullie ook missen. Nee, dat was een grapje. Waar ik heen ga? Kreta. 2 weekjes, met het vliegtuig in een appartement, met zwembad en het strand dichtbij. In Gouves en Cherdinges is dichtbij. Ik ga om 6;15 vliegen, heel vroeg dus. Maar we hoeven maar een uur van te voren te wezen, we chekken elektronisch in, of zo. En dan worden we dus opgehaalt met een koel busje, en dan een uur rijden naar schipol, en daarna daar een uur wachten, en daarna 3 uur in het vliegtuig, of zo. En daarna in een bus, geen idee hoelang. Ja, er gaan jongens mee. Maar geen leuke, ik hoop dat het wel wat word ;x Naja, gewoon vrienden - youknow.
    Oké, ik ben uit gelult.
    Nu mogen jullie,:9~
    Wat ben ik toch weer lief. ;3

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, je mag niet.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Weetje?
    Jij naait, met je Kreta o.O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Envy schreef:
    Weetje?
    Jij naait, met je Kreta o.O

    En hoe bedoel je dat? ^^
    @Liess;
    Sorrrry, ik ga lekkuuuuuurh toch.
    (puh) Je mag wel mee heurr.

    Sukkol! O.o
    Nooit op internet zetten dat je op vakantie gaat, want daar komen dieven op af omdat die weten dat er dan niemand thuis is! O.o

    Veel plezier :Y)


    -

    Veeeeel plezier o.o


    ok

    Oh, wat leuk. En wij moeten veel meer van te voren aan het vliegveld zijn. Like, om 2 uur daar zijn, terwijl we rond 6 uur pas vertrekken. -_-' Fijn man. Ach, ik weet ook wel dat jij mij wel gaat missen, wat je ook zegt, je kunt niet zonder mij. Like, ik kan ook niet zonder jou hoor. Gha, veel plezier in Kreta, lekker ding .

    :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Veel plezier, ik ga vanavond naar Salou n.n

    Have fun ;O. En stiekem ga ik je missen.

    Veeeeeel plezier! (flower)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2009 - 15:16 ]

    Tanya en Joyce; stiekem ga ik jullie ook missen :'(

    Damn, ik ben jaloers. Ik wil daar ook eens heen. Mag ik me niet in jou koffer verstoppen? Dan kan ik lekker meegaan.
    Veel plezier!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Kreta lijkt me echt leuk (: veel plezier daar!


    -