• tegen alle CB fans die ik eerst voor gek verklaarde omdat ik ze eng vond.

    Ik ben er namelijk achter gekomen dat ze eigenlijk heel erg goed zijn en de jongens zijn ook zo vrolijk en lief voor hun fans enzo (als ik de yb filmpjes moet geloven). En ook neem ik al mijn woorden terug over Strify, ik vond hem eerst echt vet engig doen. Maar eigenlijk is hij gewoon fucking cute! O.o

    Maar okay, hoeveel albums heeft CB nou al uitgebracht hier in Europa? Want dat is me niet helemaal duidelijk. In Amerika iig 1 toch? En owjha, op yb zag ik allemaal filmpjes dat Strify, Kiro kuste en andersom of Rom3o kuste weer iemand anders. Dus hoe zit dat nou, is dat voor de fun ofzo, of ze gwn niet hetro? XD

    -ik voel me nu heel domig-


    -

    Goed dat je er achter bent gekomen;)
    Eerst haatte ik tokio hotel ook en ik verklaarde die fans ook voor gek maar later zag ik in dat dat echt nutteloos was. Want je kan gewoon niet iemand haten omdat je hun muziek niet goed vind omdat je ze niet persoonlijk kent

    [ bericht aangepast op 28 juli 2009 - 9:54 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Oke, nu moet ik daar nog allemaal achterkomen, ghaha.


    Some people make the world special just by being in it

    XLightAngelX schreef:
    Goed dat je er achter bent gekomen;)
    Eerst haatte ik tokio hotel ook en ik verklaarde die fans ook voor gek maar later zag ik in dat dat echt nutteloos was. Want je kan gewoon niet iemand haten omdat je hun muziek niet goed vind omdat je ze niet persoonlijk kent

    Maar ik haatte hun niet om hun muziek, ik haatte ze helemaal niet, ik vond ze alleen eng XD

    Maar nu ben ik dus eigenlijk ineens helemaal gek van hun. En dat vind ik eigenlijk wel kut, want eerst waren ze niet zo super bekend in NL, nu komen ze in de hitkrant enzo, dan zul je zien dat en nu van die fans komen die alleen maar fan zijn omdat ze de jongens leuk vinden of omdat het een populair bandje is, and i don't like that XD


    -

    Alysse schreef:
    Oke, nu moet ik daar nog allemaal achterkomen, ghaha.

    Succes (nerd)


    -

    Ik luister heel af en toe naar een paar nummers van hun. Eigenlijk niet zo veel.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Whaha, wtf ik kom er net achter dat Kiro een grote Twilight fan is! :'D


    -

    De jongens kussen elkaar voor de fun, en om het publiek gek te maken =D
    Ze zijn vet cute, vooral Kiro
    Yu is kei grappig
    Strify is de mode gek =D
    Rom3o is , ik weet het nog niet, hij is er nog niet echt lang bij =D
    En Shin is geil =D
    Ze hebben twee albums uitgebracht
    Toyz is de nieuwste =)
    Meer vragen je mag ze stellen
    Ps: Ze zijn alle vijf fan van Twilight =D

    [ bericht aangepast op 28 juli 2009 - 10:59 ]

    I Like CB! :D Vooral Strify :P
    Maar ik vind hun muziek ook leuk!!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2009 - 11:08 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Kickson schreef:
    De jongens kussen elkaar voor de fun, en om het publiek gek te maken =D
    Ze zijn vet cute, vooral Kiro
    Yu is kei grappig
    Strify is de mode gek =D
    Rom3o is , ik weet het nog niet, hij is er nog niet echt lang bij =D
    En Shin is geil =D
    Ze hebben twee albums uitgebracht
    Toyz is de nieuwste =)
    Meer vragen je mag ze stellen
    Ps: Ze zijn alle vijf fan van Twilight =D

    Maar Kiro draagt de fanshirtjes van Twilight :'D


    -

    HeartSilence schreef:
    I Like CB! :D Vooral Strify :P

    Hij is zoo geil :9~


    -

    x_x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    22 September zijn ze toch weer in NL?
    Hoeveel kosten de tickets?^^


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Maar ik haatte hun niet om hun muziek, ik haatte ze helemaal niet, ik vond ze alleen eng XD

    Maar nu ben ik dus eigenlijk ineens helemaal gek van hun. En dat vind ik eigenlijk wel kut, want eerst waren ze niet zo super bekend in NL, nu komen ze in de hitkrant enzo, dan zul je zien dat en nu van die fans komen die alleen maar fan zijn omdat ze de jongens leuk vinden of omdat het een populair bandje is, and i don't like that XD


    Daarom heb ik het liefst ook niet dat Mcfly bekend word in Nederland :X. En ja dat ligt aan mij, want ik kan er niet tegen dat bijvoorbeeld al die hysterische meiden denken dat Dougie van hun word bv. En ik ben een rat, dus ik kan aan die jaloezie niks doen.. [chinese horoscoop]


    a figment of your imagination

    Talkative schreef:
    (...)

    Daarom heb ik het liefst ook niet dat Mcfly bekend word in Nederland :X. En ja dat ligt aan mij, want ik kan er niet tegen dat bijvoorbeeld al die hysterische meiden denken dat Dougie van hun word bv. En ik ben een rat, dus ik kan aan die jaloezie niks doen.. [chinese horoscoop]

    Daarom wil ik 22 September dus gaan, voordat met CB hetzelfde gaat gebeuren als met TH. Begrijp me niet verkeerd ik gun hun de roem enzo wel, maar ik had liever gehad dat TH ook niet zo super bekend was geworden. Het maakt ze kapot...


    -