• Whahah oke ik vind het melig. Want ik ben dus Michelle. En ik heb ooit iets heel ergs gedaan xD Ik heb om een hele speciale prive reden een keer 2 msns gefaked. En ik had er zo mijn eige goede reden voor ok. Maar ik heb mezelf erdoor een beetje opgesplitst. En die ander 2 had ik wat weggedrukt. Ik was gewoon mezelf. maar gister gebeurde er iets waardoor ik er weer op terug kwam. En nu heb ik die wisselingen weer. Soms ben ik opeens een van die 2 andere persoontjes. Dat had ik net ook. En soms red het me, want ik was net heel chagerijnig en toen opeens uit het niets heel vrolijk. En toen typte ik op de manier hoe ik altijd typte als een van die twee. En dan ga ik ook denken zoals ik toen dacht. Dus heb ik mij eigenlijk in drie mensen verdeeld. En dat is echt super handig. Maar een vriend van me zat net heel de tijd te zeuren dat dat slecht was, want zo was ik niet totaal de ware ik en blablabla. Ik vind het onzin ik vind het wel goed zo. Maar ik heb het nog best wel onder controle. Want als ik echt ff te lang niet mezelf ben, of echt begin te overdrijven dan draaid er een knopje bij me om. Normaal haat ik me broertje. Maar een van de twee meisjes was dol op haar zusje. En je raad het al... ik zei dat me broertje lief was en gaf hem net een knuffel. Scary XD maar denken jullie dat het echt kwaad kan? En zijn er mensen die dat ook hebben?


    Ik weet dat ik vaag ben xD

    [ bericht aangepast op 27 juli 2009 - 1:02 ]

    nou,..als het ehct uit de hand loopt,..mar je hoeft (nog) echt geen profie hulp te gaan zoekexD
    best veel mensen zijn scitsofreen, zonder dat ze het weten:P

    btw als je zo als smegal gaat doen zou ik wel hulp zoeke;)xD

    [ik weet antwoord op de vraag die hier stond al]

    [ bericht aangepast op 27 juli 2009 - 14:11 ]