• De stelling van vandaag luidt:
    Krakers moeten allemaal opgepakt worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    neeh tenzij ze iemand tot last zijn dan kunnen ze toch ook gfewoon veracht worden om te vertrekken?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    exacto ik ben het eens met de stelling.

    dus het lijkt me zo:

    men kraakt een pand, verblijven er in. vernielingen tot opknappen verschilt per tot en tot.

    waarom zouden ze er mogen blijven?
    dan zou je dus heel veel mogen, zonder dat anderen er 'last' van hebben.

    ik vind het niet kunnen.

    Confined schreef:
    (...)
    Sorry, maar ik ken iemand en die is deurwaarder en krijgt wel eens met krakers te maken. Meestal vernielen ze heel het pand i.p.v het op te knappen.


    Joah, maar die zijn meestal drugsverslaafd, en ook niet lid van de krakersvereniging.


    Your make-up is terrible

    Moeten ze die huizen maar niet leeg laten staan. :'D


    blame the bully.

    Willom schreef:
    Moeten ze die huizen maar niet leeg laten staan. :'D


    tja, jammer dat je huis leeggestolen is terwijl je op vakantie was.
    HAD JE DE DEUR MAAR OP SLOT MOETEN DOEN!

    goh wat vervelend dat je de mexicaanse griep heb, HAD JE MAAR NIET NAAR ___ MOETEN GAAN!


    dat vind ik precies hetzelfde als een beetje in lege huizen bivakeren. ga toch weg, dan moet je zwervers ook met rust laten en overal laten slapen/wonen/etc. xD

    screamlauder schreef:
    (...)

    tja, jammer dat je huis leeggestolen is terwijl je op vakantie was.
    HAD JE DE DEUR MAAR OP SLOT MOETEN DOEN!

    goh wat vervelend dat je de mexicaanse griep heb, HAD JE MAAR NIET NAAR ___ MOETEN GAAN!


    dat vind ik precies hetzelfde als een beetje in lege huizen bivakeren. ga toch weg, dan moet je zwervers ook met rust laten en overal laten slapen/wonen/etc. xD


    Ze mogen er pas legaal in als het een jaar leegstaat, niet als je even op vakantie bent hoor.


    Your make-up is terrible

    Ja dôh. Lijkt me best logisch. :8

    Hmmm. Zolang ze geen dingen vernielen, maar volgens mij is dat meestal wel het geval. Mijn oud-leraar was vroeger ook een kraker en die vernielde niks. Als er toch niks met die panden gebeurd.. Maar je kan ook gewoon je ook gewoon aansluiten bij anti-kraak.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2009 - 17:24 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Joah, maar die zijn meestal drugsverslaafd, en ook niet lid van de krakersvereniging.


    Ja, maar je kunt niet de krakers die niet lid zijn straf geven als ze kraken. Dan worden die waarschijnlijk allemaal lid van die vereniging en blijft de vernieling gewoon door gaan.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Als ze niets verkeerd doen mogen ze blijven <.>


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.

    Oneens. Bij mij in de buurt was er een pand en die stond al zolang ik me herriner leeg. Er zaten krakers is en zij hielden het schoon en knapte het zelfs op.De politie heeft ze er uit gegooit en toen verwaarlooste het hele pand,het dak is toen zelfs ingestort. Pas na iets van 5 jaar is het pand eindelijk verbouwd.Als die krakers er in waren gebleven,dan was het niet zo verwaarloost.
    Dus mijn conclusie als de krakers overlas bezorgen en het naar de kl*te helpen, ja dan mogen ze er uit worden gegooit.Als ze geen overlas bezorgen ofzo en ze knappen het op dan moeten ze er juist blijven zitten.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Confined schreef:
    (...)

    Ja, maar je kunt niet de krakers die niet lid zijn straf geven als ze kraken. Dan worden die waarschijnlijk allemaal lid van die vereniging en blijft de vernieling gewoon door gaan.

    Het is niet zo dan ze alleen vernielen, vele zorgen juist voor het pand, maar alleen de slechte verhalen hoor je. En ook die kennis van je krijgt (vaak) alleen met de 'slechte' krakers te maken omdat voor de rest ze niet bellen.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Oneens.
    Als zo'n gebouw toch leeg is, en er niks mee gedaan word, wat maakt het dan uit?


    The economy is suffering, let it DIE!

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Ze mogen er pas legaal in als het een jaar leegstaat, niet als je even op vakantie bent hoor.


    zo dom ben ik niet.
    het ging me op de manier het gezegd wordt.

    'moeten ze die huizen niet leeg laten staan'
    'had je de deur maar dicht moeten doen'
    'had je dit.. had je zus..'
    'lust je geen kip? had je van te voren maar moeten laten weten!'

    enzovoort :]

    het had niks te maken met het kraakpand.
    haha xD