• natuurlijk was er altijd al het verhaal dat michael zijn neus er af kon vallen door de vele operaties maar ik las net op msn dat toen michael in het mortuarium lag hij geen (nep) neus had.

    msn.com

    Michael Jackson had een nepneus die werd vermist terwijl hij in het mortuarium lag. De prothese moest de gevolgen van de ingrepen aan zijn neus verbergen.



    Copyright 2008, Novum

    'Jackson neusloos op autopsietafel'
    (Novum) - Michael Jackson had een nepneus die werd vermist toen hij in het mortuarium lag. De prothese moest de gevolgen van de vele plastisch chirurgische ingrepen aan zijn neus verbergen. Dat melden Amerikaanse media op basis van bronnen die het lichaam van de King of Pop op de autopsietafel zouden hebben zien liggen. Op de plek waar de prothese zat, was alleen nog een smal, donker gat te zien waar kraakbeen omheen zat. De plastische chirurgie die de popster verschillende keren op zijn neus zou hebben laten toepassen, zou de gok van de zanger zodanig hebben verminkt dat het reukorgaan compleet is verdwenen. Over de neus van de popster en zijn huidskleur deden al lang voor zijn overlijden vele geruchten de ronde. Zo zou hij proberen zijn Afro-Amerikaanse afkomst te verbergen. Door alle plastische chirurgie en zijn huidkleurtransformatie werd de zanger een schim van wie hij eens was.

    Geloof er geen flikker van.
    Dan had ie toch wel een leuke neus uitgezocht?

    Cherished schreef:
    Geloof er geen flikker van.
    Dan had ie toch wel een leuke neus uitgezocht?


    Nee, hij wou op zijn zus La Toya lijken, vergelijk die neuzen maar eens.


    Your make-up is terrible

    Geloof ik geen anus van.


    blame the bully.

    Die neus zit in de familie (fake dan)
    iedereen heeft er wel aan laten figgelen.

    en nep neus.. nee ik geloof het niet

    Willom schreef:
    Geloof ik geen anus van.

    Ik geloof er geen neus van :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    so?

    Mmm, dunno.

    Daar hebben we laatst bij oma ook al een hele discussie over gehad of dat nu wel of niet waar is. Ik zou het niet weten, eigenlijk.

    Dat lijkt me nogal, vreemd. Ongeloofwaardig.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hmmm: ik geloof het niet echt.


    -

    Je kan tegenwoordig overal een protese voor krijgen. maar dat het een smal swart gat met kraak been is gloof ik niet, je kan je huid niet weg laten halen. daar grooit dan een korst op. maar zijn neus is er egter wel een keer op het podium afgevallen te zijn xD. miss dat die mensen het daar mee verwarren xD toch wel zielig. hij is n zekker al een paar weken dood en de media blijft hem nog achtervolgen


    Love sheds light one the darkest of times

    kglooftniet

    Bullshit volgens my.


    None but ourselves can free our minds.

    in humo stond hij zonder neus op de cover,hahaha :Y)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 19:32 ]


    everybody needs a song.

    x.x o dus dat is dat ding waar mijn hond de hele dag al mee speelt.


    We can only learn to love by loving.