KirstenSnaps schreef:
Kan me voorstellen dat de een ze nu veel beter vind dan eerst. Maar het volgende wat ik nu ga zeggen is gewoon een feit. Ze maken oppervlakkerigere muziek, zodat het bij de 'normale' doelgroep aansluit, zodat ze de kans krijgen groot te worden in Amerika. Die zet vind ik zeker heel erg slim, maar idd geef mij de teksten van Luminor maar, die sprakn mij op persoonlijke vlakken toch meer aan. Maar de nieuwe nummers zijn wel heerlijk om op te dansen en te feesten. Dat heb ik al ondervonden.![(nerd) (nerd)](/images/smilies/nerd.gif)
![:Y) :Y)](/images/smilies/fork.gif)
I agree with some pieces of this text.
Maar ze moeten nietmeer doorbreken in Amerika, want daar zijn ze namelijk al een jaar ofzo bekend, ze waren er al redelijk vroeg in hun beginmomenten beroemd in Canada en langzaam is dat doorgegaan in bijna heel Amerika, ze waren eerder bekend in Amerika, dan in overal Europa. Hun nieuwe muziek is héérlijk voor op te dansen, i love it! Maar hun oudere style met Luminor er nog bij, was fantastisch als je je eens down voelde, dus ik luister naar beide. Als ik mij slecht voel luister ik naar de 'oude' Cinema Bizarre maar als ik lekker uit de bol wil gaan luister ik naar de 'nieuwe' Cinema Bizarre