• Het blijkt dat ik net dat t-shirt van Tokio Hotel heb gekocht van Fashion Against Aids. En dat wist ik niet. En ik vind ToHo zo erg zuigen (Sorry), en wil daar niet mee rondlopen .___. Ik dacht zo, 'Oh, dat zie je niet.' Nou staat er op de voorkant een paar keer dat logo van hun .____.
    Wheheheheh...


    I live for the applause, you will die for it.

    kut als je ze vind zuigen, misschien kan je hem doorverkopen aan iemand die fan is? :'D


    -

    kun je hem niet ruilen?(A)


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Muhaha, ik zou er ook mee rondlopen als ik geen fan was..
    Geen kat dat het ziet dat het van TH is. ^^

    Trouwens, ik slaap in dat t-shirt dus mss is dat een idee? :Y)


    Let the Night embrace you

    BillieJean schreef:
    kun je hem niet ruilen?(A)
    Nee, alle kaartjes zijn er al af geknipt :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ohw... dat is kut voor je.
    Haha, gekloot!
    Kun je hem niet ruilen? [á]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Blondiepants schreef:
    kut als je ze vind zuigen, misschien kan je hem doorverkopen aan iemand die fan is? :'D
    Ik ken niemand die fan is :'D

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 19:23 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Meadow schreef:
    Muhaha, ik zou er ook mee rondlopen als ik geen fan was..
    Geen kat dat het ziet dat het van TH is. ^^

    Trouwens, ik slaap in dat t-shirt dus mss is dat een idee? :Y)
    Nja, ik draag 'm wel eens. Als kids me gaan uitlachen draag ik 'm niet meer :'D (Vrienden en klasgenoten vinden TH ook zuigen). Maar ik vind 'm wel mooi :') Op het logo na.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hahahaha [sorry,vind ik best wel grappig]. Een jongen uit mijn klas had bijna juist het zelfde gedaan als jouw. Tot hij het doorhad dat het logo van tokio hotel er vanvoor op stond ^^.

    Carnage schreef:
    (...) Ik ken niemand die fan is :'D


    Doe dan als meadow :'D


    -

    JOYCEVIPx schreef:
    Hahahaha [sorry,vind ik best wel grappig]. Een jongen uit mijn klas had bijna juist het zelfde gedaan als jouw. Tot hij het doorhad dat het logo van tokio hotel er vanvoor op stond ^^.
    Eigenlijk vind ik het zelf wel een goede actie als ik het zo hoor :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    (...) Eigenlijk vind ik het zelf wel een goede actie als ik het zo hoor :'D

    Maar goed. Moest die tshirt 50 euro hebben gekost was het erger geweest denk ik als je dan geen fan was :'D.[a]

    Hahaha :') das pecht hebben.
    Maar eum als je naar de maat binnenin hebt gekeken dan moet je toch de naam TH hebben gelezen ofniet?
    K heb die t-shirt namelijk ook


    I need you like a heart needs a beat

    ik heb er 2 van TH gekocht :P naja niet dat je dat intresseert

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 19:37 ]

    lekker kut...
    idd verkoop hem of slaap erin, heb je wel een hip slaap shirt... (ik heb alleen saaie, xl shirts die oerlelijk zijn maar lekker zitten)
    en ruilen kan je altijd nog proberen, ik heb het oook met ene ketting gehad, ik had kaartje eraf geknipt (bonnetje had ik nog), toen was ie kapoet en toen heb k hem terug gebracht en kreeg ik mijn geld terug :D


    Here I Am

    weetje ik ben geen fan maar als ik hem perongelijk kocht en hij is mooi draag ik hem..
    haha ik draag wat ik leuk vind.. dan maar met een logo van Th. en ik ben herhaling geen fan xD


    Love is the movement <3