• Ik mag dan wel niet blond zijn, maar ik denk dat die haarkleur beter bij mij past.

    Want wat doe ik? Ik zet mijn dakraam wagenwijd open, en vergeet hem vervolgens dicht te doen als het begint te regenen. Boem! kamer nat, bed nat. Dus ik ga bij mijzelf logeren op een luchtbed. En dat terwijl ik vanavond mijn kamer op zou ruimen (ik ben een rommelkont, niet normaaaaaaal :'$)
    Anyway, ik ben een henk.


    Hebben jullie ook wel eens van die dingen?

    xoxox.

    nope alleen ik ben wel erg vergeet achtig o,o

    Jhaa een paar noemen mij dommer dan een blondje -.- En!! ik ben niet ens blond :') ik ben even mn domme acties vergete

    Poppy schreef:
    Jhaa een paar noemen mij dommer dan een blondje -.- En!! ik ben niet ens blond :') ik ben even mn domme acties vergete

    blooooooooond! haha, sorry. Die kon ik niet laten. :'D

    Nouuu, toen het een keer regende, lekte mijn raam :'D En ik had geen zin om die dicht te doen. Dus ik ging steeds met een handdoek dat water weg poetsen ;D


    I live for the applause, you will die for it.

    YOOO HENK! PEACE BROTTHHAAA! :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik ben zo slim om de sluitel van het huis van mijn tante kwijt teraken in de mac toe ik daar met mijn nichtjes was--"


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    I did the same tonight! XD

    Alleen, was mijn bed niet nat en slaap ik vannacht gewoon in een warm bedje :P


    -

    Ehm... als ik je vertel dat ik een keer tegen een deur aan liep en een hersenschudding kreeg, ga je dan lachen of wel? :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ThePhenom schreef:
    Ehm... als ik je vertel dat ik een keer tegen een deur aan liep en een hersenschudding kreeg, ga je dan lachen of wel? :'D

    Nee hoor, want ik ben tegen een raam aangelopen.We waren nog geen uur op het vakantie adres>,<"

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 22:05 ]


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik ben dommer dan een dom blondje :')
    maar me haarkleur is bruin :E


    Imperfection Is Beautiful

    Ik deed mijn raam dicht wanneer het ging hagelen. ;$


    Tanya is de beste.

    Join the club o.ô
    Jij bent Henk en ik ben Samuel. o.ô
    En Samuel is erger o.ô


    ok

    tamere schreef:
    Join the club o.ô
    Jij bent Henk en ik ben Samuel. o.ô
    En Samuel is erger o.ô

    En ik ben Janus. Ik heet eigenlijk Jan Anus, maar dat hebben ze maar korter gemaakt :3


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ThePhenom schreef:
    (...)
    En ik ben Janus. Ik heet eigenlijk Jan Anus, maar dat hebben ze maar korter gemaakt :3

    Eerlijk gezegd heb ik mijn naam veranderd. Ik heette eerst Alfred.


    ok