Vanmorgen ging ik naar de tattooshop om een nieuwe neuspiercing te laten zetten (want mijn oude was dicht gegroeit door werk) en ik zit daar en ik zeg al “Ik krijg zo meteen een bloedneus.” Dat meisje wat mij hielp haalde even haar schouders op en maakte mijn neus schoon. “Neuhj zal wel meevallen.” Nou dat heeft zij geweten. Nog geen seconden nadat de piercing erin zat gutste het bloed eruit. Echt heel goor. Ik moest eigenlijk wel lachen, maar het meisje schrok zich kapot. Mijn hele gezicht en handen, zelfs mijn broek zat helemaal onder het bloed. En na een kleine 20 minuten wat het bloeden eindelijk opgehouden :’)
En daarna besloot ik om voor het eerst Sushi te gaan maken. Omdat ik alle spullen al in huis heb, heb het alleen nog nooit gemaakt. Dus ik aan de slag. Stiekem vond ik het ontzettend leuk en zo heel slecht ziet het er niet uit voor een eerste keer.
C it yourself!.
Dus om dit topic nog maar even nuttig te maken :’). Who loves Sushi? En wie maakt het wel vaker zelf? En als je het zelf maakt wat doe je er dan allemaal in?
x.
[ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 17:14 ]
Wie du mir, so ich dir.