• Ik dacht ga iik even ijsjes kopen want het is best wel warm, dus ik neem mijn jongste zusje mee in de kinderwagen, loop ik daar in de supermarkt. Komt er ineens zo´n hele rare man op me afgelopen, hij deed heel erg raar, en keek echt zo in de kinderwagen aslof hij mijn zusje op wou pakken ofzo. Dus ik helemaal in paniek, komt er gelukkig een vrouw aanlopen die het zag en die deed alsof ze bij me hoorde. ik heb haar toch bedankt, wat was ik blij.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Sommige mensen zijn inderdaad kut. Als hij mijn zusje ook maar met een vinger aanhad geraakt had ik hem dood geschopt. Ook al is dat tegen de wet, maar ach :'). Maar goed inderdaad dat die vrouw erbij was. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! <3


    Wie du mir, so ich dir.

    xValiant schreef:
    Iewl, zo eng.
    Ik zou echt wegrennen met die kinderwagen. x3


    Here I Am

    Ik was verschijnlijk keihard weggerend met de kinderwagen. Of hebben geschreeuwd ofzo.
    Vet eng. O.O


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Maskerade schreef:
    Wtf
    ik had die mongool echt dik neer geramd :x

    Same Here.


    We'll never be as young as we are tonight

    Wow, ik zou echt ook super veel schrik hebben.


    Tanya is de beste.

    xACCURATE schreef:
    omygod, wat eng o.o


    None but ourselves can free our minds.

    Ghehe, die vent had met mij een probleempje gehad (A)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik sla niet zomaar iemand en al helemaal geen man. Ja sorry ik ben daar te bang voor. Maar hij had men zusje niet aan moeten raken,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Ik sla niet zomaar iemand en al helemaal geen man. Ja sorry ik ben daar te bang voor. Maar hij had men zusje niet aan moeten raken,

    Heh, dat begrijp ik best. In dat geval zou ik eerst zeggen dat hij dat niet moet doen, misschien loopt hij dan weg. Doet hij dat niet, dan ram je die kinderwagen door zijn maag heen en ga hard gillen (A)
    Ikzelf had een chokeslam geprefereerd, maar daar gaat het nu even niet om xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Hush schreef:
    Ik sla niet zomaar iemand en al helemaal geen man. Ja sorry ik ben daar te bang voor. Maar hij had men zusje niet aan moeten raken,
    Raakte hij haar aan? Gadverdamme, ik zou zijn gaan gillen en hem in zijn buik hebben geramd met de kinderwagen en zijn gaan wegrennen alhoewel ik het op het moment zelf niet zou durven o.o


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    (...)Raakte hij haar aan? Gadverdamme, ik zou zijn gaan gillen en hem in zijn buik hebben geramd met de kinderwagen en zijn gaan wegrennen alhoewel ik het op het moment zelf niet zou durven o.o

    Nee, gelukkig niet, ik bedoel daarme, dat hj het echt niet had moeten doen, want ik kan soms wel echt boos worden.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.