• Ik ben origineel.

    -Niet dus-


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ghaha, heb je er heel de tijd voorgezeten?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ben je nu dan aan het eten?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Niet de hele tijd hoor (A)


    -

    Nee nu niet, ik heb nu geen trek :')


    -

    Wat ik nog gedaan heb? Niet zoveel. Nog wat geschilderd, veel boeken gaan halen om op reis te gaan. Damn, ik weet het niet meer. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ghaha, maar wel een groot deel?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hoe ver is je kamer nu dan ? ;D


    -

    Nouja, ik keek als de vis weer iets raars ging doen. Maar de rest vond het irritant worden dus hield ik ermee op (A)


    -

    Ongeveer af, nu moet ik enkel de afwerking nog eeen beetje doen. En dan wil ik er een mooie tekst op de muur zetten .


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik en mijn moeder zijn nu bezig de speelkamer op te ruimen en de spullen op mijn oudste broers kamer te zetten enso ;D hebben we een stelling in elkaar gezet en dozen erin gezet. Beginnen we eindelijk aan mijn kamer (A


    -

    Oh mooi (: Je kamer lijkt vast wel mooi, ik wacht al op de foto's. Weet je al wat voor tekst ?


    -

    Owja, jij ging die van jou ook schilderen. Welke kleuren heb je?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja.
    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nou mijn moeder heeft nu eerst een potje met knalblauwe verf opgehaald. En als de speelkamer helemaal opgeruimd en leeg is dan gaan we verven. Eerst alleen de blauwe om te kijken of ik hem wel mooi vind op de muur en zoniet dan kan ik eerst nog altijd iets anders kiezen en zowel dan kies ik er andere kleuren bij (:


    -

    Oh die tekst is echt mooi! ;D


    -