• Ik ben origineel.

    -Niet dus-


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dat is toch al goed nieuws dat het bijna over is. Want ziek zijn is niet leuk.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ghaha, ik zeg altijd; "Hier is geen kat te zien."


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Daarom: ben er ook echt blij om ;D


    -

    Hahaha: ja dat kan je natuurlijk ook zeggen :')


    -

    Nog veel gedaan deze week?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Gisteren ging ik film kijken bij iemand ie home alone is voor 2 week. Maar ik werd om 12 uur alweer opgehaald door mijn moeder omdat ik op tijd op bed moest liggen oO want ik ben natuurlijk nog niet beter, was vet stom want het was echt gezellig daar.


    -

    Uhu, wij zeggen dat hier meer dan kip ofzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Welke film heb je gezien?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Verder heb ik niet veel gedaan: ik heb echt totaal geen energie genoeg voor dingen te doen want ik at niet veel omdat dat echt pijn doet als ik slik. Dus at en dronk ik zo weinig mogelijk en nu ben ik dus ook kilo afgevallen :')


    -

    Nouja we hebben niet echt een film gezien :') eerst gingen we Tom en Jerry zien omdat een jongen dat graag wou maar toen bleek het dus echt stom te zijn. En daarna hebben we wat TV gekeken en toen gingen we Family Guy zien, maar dat werd ook niet leuk meer na aantal afleveringen en dus gingen we op zoek naar film die we konden zien. Maar mij maakte het niet uit want ik moest al bijna weg, maar ik kreeg later sms dat ze Lama's aan het kijken waren. Dus eigenlijk was het gewoon een TVavond :')


    -

    Had je dan geen honger?
    Dat is niet leuk als je niet kan eten omdat het teveel pijn doet. Zeker als je wil eten.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    En ik lag tegen een jongen aan op de bank (A) en die jongen die home alone is die heeft een vet coole aquarium in de woonkamer staan, maar er zit een rare vis bij en die ging ik steeds bekijken :')


    -

    Dat is leuk. En gezellig als je dat met je vrienden doet. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik had zeker wel honger maar ik wou gewoon niet eten. Ik deed er alles aan om zo weinig mogelijk te slikken (A) maar ik haal het wel in want nu is de pijn weg!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2009 - 17:40 ]


    -

    Klopt, is het ook ;D jij nog wat gedaan deze week? (:


    -