• Dat probleem heb ik nu.
    Ofwel blijf ik gewoon in bed liggen en probeer ik te slapen.
    Ofwel ga ik stiekem op de pc.
    Ofwel luister ik muziek.
    Ofwel lees ik een boek.

    En op dit moment ben ik stiekem op de pc.

    Jullie?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Proberen te slapen. (lol)

    Muziek luisteren
    Lezen

    - Maar de reden waarom ik niet kan slapen, meestal, is omdat ik te veel nadenk :]


    Let's do this poo

    ik ga meestal lezen, en als het heel heel heel erg is dan kruip ik stiekem achter de pc. Maar dat komt dus nooit echt voor...x'D
    of ik ga even beneden warme melk drinken.... of ik blijf gewoon wakker en ik val vanzelf in slaap daarna dan...x'D

    Muziek luisteren, lezen, schrijven.


    hoi, jij bent leuk.

    Dan ga ik schrijven, muziek luisteren of lezen.


    A. ikmisje.

    lezen, liggen ,muziek luisteren, nadenken, proberen te slapen, wat dus NOOIT lukt, heb echt een gigantisch slaapprobleem.


    rawr! I'm a pirate

    Op de pc, in mezelf een liedje zingen, naar mijn posters kijken, TH verhalen bedenken, denken aan bestaande tokio hotel quizlet verhalen ^^.


    T O K I O H O T E L < 3

    ik kan nu ook niet slapen, ik heb vandaag 3 blikjes Energy gedronken ofzo xD heb er hier nog 4 maar ik ben bang dat ik dan niet meer in slaap val xD


    T O K I O H O T E L < 3

    Meestal blijf ik wakker door dingen die ik kwijt moet. Die schrijf ik dan op. Of ik ga tekenen. Of Gitaarheld spelen. (:


    I got my gun cocked tight and I'm ready to blow.

    Lezen en schrijven en smsen of m'n vriend belt en die gaat praten tot ik slaap. ^^

    NINAxTOM schreef:
    ik kan nu ook niet slapen, ik heb vandaag 3 blikjes Energy gedronken ofzo xD heb er hier nog 4 maar ik ben bang dat ik dan niet meer in slaap val xD


    Dump hier maar :'DD -verslaafd aan energy-


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als ik niet kan slapen
    - ga ik vriendjes bellen die verstopt zitten in een ander land of aan de andere kant van de wereld. I/d hoop dat zij wakker zijn of wakker bellen is natuurlijk veel leuker
    - filmpjes van Küma kijken op youtube
    - muziek luisteren
    - film kijken
    - of gewoon een nachtje niet slapen als het niet lukt.


    Wie du mir, so ich dir.

    Naar mn Ipod luisteren, Nadenken,Lyrics schrijven.

    Ligt eraan hoe moe ik ben, als ik m'n ogen amper open kan houden blijf ik gewoon liggen.
    Soms ga ik iets eten en drinken.
    Maar meestal lees ik gewoon wat (:


    Up to the sky, To win, or die!

    denken hoeveel tenen ik heb.


    BAM!