• Dat probleem heb ik nu.
    Ofwel blijf ik gewoon in bed liggen en probeer ik te slapen.
    Ofwel ga ik stiekem op de pc.
    Ofwel luister ik muziek.
    Ofwel lees ik een boek.

    En op dit moment ben ik stiekem op de pc.

    Jullie?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik doe niks, ik val dan vanzelf wel in slaap, of niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik verzin gewoon wat om over te denken en dan val ik in slaap of gewoon tv kijken


    Love is the movement <3

    Muziek luisteren, op de vensterbank zitten en naar de straat kijken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    same as you (:


    ok

    Ik lees eerst voordat ik ga slapen.Maar aanezien ik nooit kan slapen heb je niks aan mij.Serieus ik lig minstens 2 uur wakker>,<'


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik lig de laatste tijd tot 4 uur wakker. Meestal film kijken en dan de tv op timer zetten zodat hij vanzelf uit gaat als ik in slaap val. Of schrijven. 's Avond heb ik altijd inspiratie. Of muziek luisteren (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Muziek luisteren, tv kijken, een tijdschrift lezen, op mijn Nintendo DS spelen of gitaar spelen :Y)


    dream, dare, fly!

    Lezen, muziek luisteren, kruiswoordpuzzels maken, dromen totdat ik in slaap val :3


    Destroy what destroys you.

    ik doe mijn iPod aan.. en uiteindelijk wordt ik vanzelf moe (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (x, Ik val vrijwel direct in slaap als ik in mijn bed lig (a)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    PC, TV, lezen, muziek luisteren... maar meestal is het niet zo dat ik niet kan slapen, maar slaap ik gewoon pas laat :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    mp3 luisteren xD en dan dromen dan word je vanzelf moe en als je je niet meer kan concentreren op de muziek moet je hem uitdoen en dan dromen zonder muziek en dan val je in slaap


    i'm a vampire and i will kill you

    Meestal ga ik mijn dekens van mijn bed afgooien. Of ik ga lezen of muziek luisteren. Na een kwartier à half uur ga ik weer proberen te slapen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Tv kijken, muziek luisteren, computeren, iemand wakker sms'en en dan probeer ik weer te slapen.


    Geen woorden, maar daden.

    Woelen, zuchten, denken, proberen in slaap te vallen of soms lezen [niet dat het helpt]


    You're a star in heaven.