• Kyara is nog steeds onbekend wanneer een platenmaatschappij contact met haar ouders opneemt nadat ze haar hebben zien optreden op een plaatselijk evenement. Samen met haar gitaar en haar andere bandleden worden ze wereldberoemd. Kyara zelf heeft een paar solonummers, waarnaar ze het geld daarvan geeft een Stichting Tegen Kanker. STK nodigd haar uit om een fan te ontmoeten, Luca. Luca lijdt aan longkanker en is dus ongeneeselijk ziek. Omdat Kyara het zo met hem te doen heeft, beloofd ze hem de laatste maanden/dagen/... dat hij nog te leven heeft met hem door te brengen. Maar was als Kyara verliefdt wordt op hem?

    Het wordt duidelijk een héél lang verhaal, I know. Maar ja, hier zijn enkele vraagjes:
    - Is het een goed idee / origineel / slecht / ... ?
    - Weet je misschien een naam voor de band van Kyara?
    - Titel?

    Thanks ^^!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Goed idee. : )
    Van de rest geen idee


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ik vind t een goed idee voor een story
    nee, ik heb dus geen idee voor een naam van de band
    uhm.. misschien als titel: I love you so much, I don't want you to leave ?

    k hoop dat je er wat aan hebt ^^


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    Orgineel! Zeker doen. (:
    Voor de rest is mijn inspiratie een beetje te dood at the moment.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Doen, ik vind hem erg origineel.

    Titels;
    Impossible love
    Waarom kunnen wij niet voor eeuwig zijn..
    Jij en ik, voor altijd of nooit meer?

    Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes! ;)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2009 - 16:34 ]


    a figment of your imagination

    hahaa, misschien toch nog een idee voor de naam van de band: Help for the helpless ?


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable