• 101Dalmatiërs (krul)

    ik ben er al bijnaaa :Y)

    weetje wat ik al een beetje kan? jullie raden het nooit. Jullie hebben allebei 1 kans :Y)

    Yeah, je bent online. Ghaha. Niet dat ik het ga gebruiken. :X


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Mier is online ;d


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fietsen? x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    raad nou :Y) (A)

    Ik reageer laat want mijn pc crashed heel er --'


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik reageer laat want mijn pc crashed heel er --'


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fortune schreef:
    Fietsen? x'D

    bijnaaaaa :Y)

    Fictional schreef:
    Ik reageer laat want mijn pc crashed heel er --'

    dat was een prachtige dubbele post :Y)
    aber. dat is stom --'

    weetje ik ga het gewoon zeggen ^^

    ik kan al een beetje eenwieleren :Y)

    *mijn zusje heeft zo'n ding voor haar verjaardag gekregen, maar ik kon der nooit wat van. En toen vandaag bij mijn oma probeerde ik het, en toen ging mijn zusje dat mij leren :Y) was echt grappig. Maar ik kan het al bijna los... ik moet nog een iemand hebben die met mij mee loopt :Y)*

    Whipple schreef:
    (...)
    het was echt gezellig, al vond ik haar wel zielig.
    Kijk, mijn oma daar gaat het dus ene beetje slecht mee. Alles doet pijn zeg maar. En toen waren ik en mijn ene zusje dus bij haar, mijn broer en andere zusje zijn bij mijn tante logeren. Maar toen wilde mijn oma dus perse naar zo'n soort pannekoekenhuisje omdat wij dat alijd zo leuk vonden. En dat vind ik nog steeeds wel gezellig :X aber, mijn oma heeft dus heel veel moeite om te lopen of om iets te doen. Dus toen wilde ze perse gaan, en ze wilde gewon meer doen dan dat ze normaal doet als alleen mijn moeder er is. En dat vond ik echt lief van haar. Al vond ik het wel echt zielig toen ze echt heel veel pijn had, allen ze probeerde het niet aan ons te laten zien..=)


    Dat ken ik. Mijn moeke wil dat ook niet laten zien als ze pijn heeft. En meestal wil ze dan niet naar de dokter. Gelukkig doet ze het uiteindelijk wel.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Whipple schreef:
    weetje ik ga het gewoon zeggen ^^

    ik kan al een beetje eenwieleren :Y)

    *mijn zusje heeft zo'n ding voor haar verjaardag gekregen, maar ik kon der nooit wat van. En toen vandaag bij mijn oma probeerde ik het, en toen ging mijn zusje dat mij leren :Y) was echt grappig. Maar ik kan het al bijna los... ik moet nog een iemand hebben die met mij mee loopt :Y)*


    Ik durf het niet. Ik ben bang dat ik zou vallen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fictional schreef:
    Ik reageer laat want mijn pc crashed heel er --'


    Dat is kut.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    (...)

    Dat ken ik. Mijn moeke wil dat ook niet laten zien als ze pijn heeft. En meestal wil ze dan niet naar de dokter. Gelukkig doet ze het uiteindelijk wel.

    mijn oma moet bij haast alles wat ze slikt pillen slikken :X en ze slaapt de laaste tijd maar 1,5 uur per nacht ofzo, en ze is dus ook moe. Maar kan soms door de pijn niet slapen. Zo zielig (huil)

    aber weetje he.. mijn moeder en ik hadden het dus op de terug weg erover dat ze dood kan gaan, binnen de korste keren:X je weet alleen niet precies waarneer. Maar ik vond het maar een raar idee...:X:X