• Ik heb een probleempje...
    Ik drink de laatste tijd vreselijk veel, en ik heb alleen maar dorst :|
    en mijn ouders willen me naar de dokter sturen ofzeu omdat ze denken dat er iets is of dat ik suikerziekte ofzo heb ):
    Heeft iemand dit ook gehad of heeft er ervaring mee?
    Of weet iemand anders wat het is?
    Of stellen mijn ouders zich gwn aan? x]

    op een dag drink ik boven de 15 glazen water x]
    iedereen zegt dat dat niet normaal is

    Ik heb geen suikerziekte, maar wel vaak heel veel dorst. Misschien is dit trouwens wel gewoon een reactie van jou lichaam op het ineens langdurige warme weer. Dat kan ook. Maar een controle bij de dokter kan geen kwaad..


    Wie du mir, so ich dir.

    een test kan nooit kwaat!


    stay Nyappy

    KirstenSnaps schreef:
    Ik heb geen suikerziekte, maar wel vaak heel veel dorst. Misschien is dit trouwens wel gewoon een reactie van jou lichaam op het ineens langdurige warme weer. Dat kan ook. Maar een controle bij de dokter kan geen kwaad..


    (: okeej

    BonDuElle schreef:
    op een dag drink ik boven de 15 glazen water x]
    iedereen zegt dat dat niet normaal is
    Voor mensen die weinig drinken is dat idd niet normaal en zijn ze dat niet gewend. Maar zoveel drink ik eigenlijk ook wel als ik altijd drink wanneer ik dorst heb :')


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Voor mensen die weinig drinken is dat idd niet normaal en zijn ze dat niet gewend. Maar zoveel drink ik eigenlijk ook wel als ik altijd drink wanneer ik dorst heb :')

    x]

    Mijn vader doet iets met het rode kruis(ik weet niet wat presies) maar hij heeft ooit eens een kaartje mee genomen over Hyper en Hypo en dat heeft met suikerziekte temaken.
    Naast dorst ben je ook:
    -moe
    -slaperig
    -een droge tong
    -en moet je vaak plassen?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    als je suikerziekte hebt (en dan niet dat je al medicijnen hebt enzo jwz) ben je ook vaak moe en moet je vaak naar de wc (wat best logisch is als je veel drinkt. ;p)
    en soms ga je ook minder goed zien.
    maar als je gewoon goed en aardig gezond eet en beweegt dan is de kans heel klein dat je op jonge leeftijd suikerziekte krijgt.
    (als het niet aangeboren is)
    dus als je alleen maar veel dorst hebt zou ik me niet zo'n zorgen maken. :'D

    [ bericht aangepast op 18 juli 2009 - 19:52 ]


    AAP

    SleepingSun schreef:
    Mijn vader doet iets met het rode kruis(ik weet niet wat presies) maar hij heeft ooit eens een kaartje mee genomen over Hyper en Hypo en dat heeft met suikerziekte temaken.
    Naast dorst ben je ook:
    -moe
    -slaperig
    -een droge tong
    -en moet je vaak plassen?


    klopt idd!
    noujaa ik moet eigenlijk niet zo heel vaak naar de wc

    ik drink soms zoveel plat water dat ik er haai van wordt x)
    + overal staat er dat je veel water moet drinken om gezond te zijn..& als je het doet is het plots raar ofwa?:8
    XX


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    ik drink soms zoveel plat water dat ik er haai van wordt x)
    + overal staat er dat je veel water moet drinken om gezond te zijn..& als je het doet is het plots raar ofwa?:8
    XX

    jaa idd, ik ben wel vaak moe, maar dat is een of ander dom verhaal dat je hersens aan het resetten zijn x]

    BonDuElle schreef:
    (...)

    klopt idd!
    noujaa ik moet eigenlijk niet zo heel vaak naar de wc

    Dan heb je klans dat je inderdaat suikerziekte heb wand die dingen die wijzen op Hyper.
    Heb je ook:
    -hoofdpijn
    -bleekheid
    -humeur wisselingen
    -zweten
    -honger
    -slecht zient
    -duizelig
    -beven

    Dat zijn aanwijzingen voor Hypo(is het tegen overgestelden dag ik)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ik heb ook last van wallen, maar dat heb ik al best lang x]
    ik weet niet wat dat is

    BonDuElle schreef:
    ik heb ook last van wallen, maar dat heb ik al best lang x]
    ik weet niet wat dat is

    Dat komt door slaapgebrek of door moeheid, heeft niks met suikerziekte te maken


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Als je suikerziekte hebt, dan heb je wel meer symptomen dan alleen veel dorst, denk ik. ;D