• dit vind ik irritant weetje
    ik wil mijn serie promoten en meestal zet 1 iemand een reactie maar die maakt hem ook niet.
    Nooit maakt iemand mijn serie's
    Voor wie maak ik hem dan?
    Je mag geen reclame maken, en ik kan geen quizzen in spotlights zetten, want toch niemand kijkt ernaar, ik heb het vaker gedaan.
    En als ik mijn serie's promoot, dan opent iedereen het topic en dan gaan ze weer weg weetje.
    dat vind ik ook zo irri, ik ga niet dwingen om mensen te laten reageren of mijn serie te maken maar ik vind het altijd zo vervelend, ik maak altijd series om mezelf te vermaken want toch niemand leest ze.
    Kan iemand nou even vertellen wat er dan mis aan mijn quiz is?
    en anders gewoon een reactie geven?

    Ik maakte vroeger enorm veel reclame voor mijn serie, en daardoor is mijn 1ste al boven de 600 x gemaakt, maar nu, bij nummer 54, volgen nog maar 15 mensen hem, waarvan 5 'fzo een reactie achterlaten...Dat was voor mij ook wel erg! Dan begon ik toch wel te denken dat mijn quizlets niet goed zijn...
    en ik zou zeggen dat ik de jouwe ga lezen, maar ik volg op dit moment wel gnoeg quizlets, sorry!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    nou..dat kan komen omdat je nog maar een proloog hebt?
    hoe meer delen je hebt des de meer die word gemaakt.
    en nog wat, hier op quizlet heb je geen populaire mensen.
    oke ik spreek ^^ haha :P

    xx

    Carnage schreef:
    Och, mensen maken ze alleen van popu Quizletters. Ik vind het ook heel irritant.


    oke daar ben ik het eventjes niet mee eens.. ik maak namelijk gwn quizzen die me aanstaan popu quizletter of nie...

    maar weer even ontopic..
    heb ik ook hoor.. en je bent niet de enige en ik vraag het me zelf ook wel eens af..


    A Noble was Born in Chaos

    xjustxmyself schreef:
    Ik maakte vroeger enorm veel reclame voor mijn serie, en daardoor is mijn 1ste al boven de 600 x gemaakt, maar nu, bij nummer 54, volgen nog maar 15 mensen hem, waarvan 5 'fzo een reactie achterlaten...Dat was voor mij ook wel erg! Dan begon ik toch wel te denken dat mijn quizlets niet goed zijn...
    en ik zou zeggen dat ik de jouwe ga lezen, maar ik volg op dit moment wel gnoeg quizlets, sorry!


    okeej x]
    idd dan lijkt het net of je niet goed genoeg bent :|

    Als ik verhalen lees.. en ik vind ze crap. Dan geef ik gewoon geen reactie. Ik wil mensen niet onnodig kwetsen.


    Wie du mir, so ich dir.

    -JOINS YOU!- your totally right ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik ben het met je eens ...

    er is niets mis met je quiz, maar mensen maken het alleen als ze het aanspreekt. Maar ik heb daar ook last van. En ach, het komt wel goed. =)