• Ik was gewoon bezig met Q en toen dacht ik ineens aan het tweede leerjaar terug (groep 4 denk ik) en toen had ik een 'vriendje' -.- En hij zei toen eens tegen mij, toen wij al 'samen' waren: 'Ik ben niet verliefd op Sam maar ik vind haar een héél héél héél héél héél héél klein beetje veel mooier.' _O_

    Muhaha, basisschoolrelaties zijn zo belachelijk in het 1e (groep 3), 2e (groep 4), 3e (groep 5) en misschien ook nog het 4e leerjaar (groep 6). (nerd)

    En nu heb ik twee minuten ofzo van jullie tijd genomen omdat jullie dit topic hebben gelezen :9~

    [ bericht aangepast op 18 juli 2009 - 14:52 ]


    Only losers can act the way you do

    Damned, nu moet ik terug denken aan mijn 'relatie' in het vijfde. _O_


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik had een vriendje in de kleuterklassen x'D nou sindsdien was ik gedoemd ofzo (nerd)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    oke, ik snap der geen bal van, met dat 5de, 1e etc....[/nederlander]

    Whipple schreef:
    oke, ik snap der geen bal van, met dat 5de, 1e etc....[/nederlander]

    Mweheh ik ook niet XD


    Up to the sky, To win, or die!

    Whipple schreef:
    oke, ik snap der geen bal van, met dat 5de, 1e etc....[/nederlander]
    gewoon dat relaties uit de lagere school niet veel voorstellen :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)gewoon dat relaties uit de lagere school niet veel voorstellen :'D

    maar dat weet/vind ik al wel langer :Y)

    hm. mn eerste, en laatste, liefde op de basisschool. Mas xd We hebben ongeveer 2 weken gehad 8D -ik was 6 ofzo?-


    Destroy what destroys you.

    haha mijn vriendin en ik hadden altijd met dezelfde jongen

    Ik heb nooit basisschoolrelatie's gehad xd
    Heb mijn 1e vriendje pas in de 2e gekregen xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik had in de basisschool een relatie van 7 maanden. x) , daarna geen vriendje meer gehad


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    BrokenDreams schreef:
    Ik had in de basisschool een relatie van 7 maanden. x) , daarna geen vriendje meer gehad

    Haha, ik had precies hetzelfde. Duurde ook 7 maanden en heb sinds toen geen vriendje meer gehad, was in groep 7. (nerd)


    hoi, jij bent leuk.

    de hele basisschool x) like ik had in het 5de iemand,& in het 6de trg met 'hem' like brrr ik vergeet die tijd liever O_O najah het lach ook aa de jongen x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Whaha ja, in de lagere school had ik ook een vriendje. Best wel grappig, want in het 1ste middelbaar hadden wij nog iets. xD Ik was al van de kleuterklas verliefd op die jongen xD


    Your Butt is Mine!