• Ik heb een irritant probleem; namelijk ik heb overal jeuk over mijn hele lichaam. Het lijkt net alsof er mieren over je heen lopen maar dan is het er niet. Zelfs mijn hoofdhuid heb ik zowat kapotgekrabt door de jeuk (Nee, ik heb geen luizen) Weten jullie iets wat er tegen is? Zalf of poeder ofzo?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Heb ik ook mega vaak... je hoeft niet naar de dokter ofzo gewoon iets op smeren maakt niet uit wat ik doe meestal dagcreme dat werkt egt


    i'm a vampire and i will kill you

    VAMPLOVE schreef:
    (...)

    Is het ernstig dan? ;s
    Ik kan nog niet naar de dokter want mijn ouders zijn nog op vakantie naar Mallorca en komen de 25e pas weer, en die maandag gaan we 3 dagen naar zeeland, dus dat moet nog ff wachten. Ik wordt echt gek van de jeuk serieus. Ik kan maar op een kant met mijn hoofd op het kussen liggen anders moet ik steeds krabben en als ik met het stuk waar het meeste jeukt gewoon op de kussen ga liggen is het wat minder. Ik gebruik ook speciale shampoo van Selsun bij de Apotheek weg maar dat werkt ook niet lang. En ja, ik heb echt overal jeuk, van mijn hoofdhuid tot mijn voeten gewoon.


    Mja, ik had (in maart was dat) enkel verschrikkelijke jeuk aan mijn voeten en handen.. Het was ondragelijk.. het leek net allemaal kleine naaldjes die constant in mijn voeten en handen werden gestoken. En ik moest steeds krabben maar het ging maar niet over. Dus ik ben naar de dokter gegaan.. heb je krachtverlies ofzo?

    Nu heb ik jeuk aan mijn hoofd.. eerst dacht ik luizen, ik had stage in de kleuterschool gedaan. Maar mijn mams heeft 2x gekeken en ze vindt niets. Dus ik dacht shampoo.. eerst heb ik het gewassen met herbal essences, daarna ultra doux en nu zwitsal.. nog steeds ongelofelijk jeuk.. en snachts als ik te lang op mijn kussen lig is het gewoon om gek van te worden. Ik wil niet naar de dokter omdat hij me waarschijnlijk gek zal verkleren want er is niets aan mijn hoofdhuid te zien ofzo. Het wordt nu afwachten tot wanneer het overgaat.

    Misschien als ik van jou was, en je ouders terug zijn.. toch maar eens bij de dokter gaan hoor.

    Ik zou eerst even douchen denk ik. Ben je misschien naar de kapper geweest? Het kunnen dan ook haartjes zijn. Als het na het douchen nog niet is opgelost, toch maar even naar de dokter gaan, of naar de drogist voor een middeltje tegen jeuk.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik heb hetzelfde probleem,alle cremetjes enzo heb ik gehad maar niks helpt,ik ga denk ik ook ff naar de dokter;)


    I love you,but you don't love me!

    dat kan niet goed zijn, naar de dokter gaan dus.

    Ik heb dat ook kut veel,
    dus ik weet echt niet wat ik eraan kan doen.
    Dus ik kan niet helpen ;(

    Ik heb dat ook welles. Maar mijn huid is blijkbaar vaak te droog ofzo? Misschien helpt insmeren met wat kouds ofzo ;)


    Slowly floating to the sky...

    't Is te zien..
    heb je het alleen nu?
    Of heb je da vaak?
    Vaak : Zou ik een poeder of zalf kopen, of de dokter.
    Gewoon nu : Er niet aan denken, en bv. liedjes zingen, boek lezen, pc., het zal wel over gaan.


    You better fear me, cause' I am death.