• Zit ik achter de laptop van mijn moeder. Zit ik dus ff op quizlet maar toen wou mijn stiefvader er ff 1 minuutje achter. Dus ik laat hem zijn gang gaan en ging er dus na 5 minuten er weer achter. Wilt wat later mijn moeder achter de laptop dus ik laat haar ook haar gang gaan. Gaat ze helemaal tegen mij lopen zeiken dat ik de laptop weer vernield heb en dat ik er nooit meer acher mag want het is allemaal mijn schuld enz.(toen mijn stiefvader achter de laptop ging werkte het nog maar als zij erachter gaat opeens niet meer,en gaat ze mij de schuld geven).Gaat ze de laptop opnieuw opstarten terwijl ik zei dat ze gewoon 5 seconden moest wachten voordat internet het weer doet. Doet vervolgens haar internet het weer niet terwijl ze amper 2 seconden wachten.Dus ik zeg zo:"wacht nou gewoon eens 5 seconden"dus dat deed ze en toen hadden we wel internet. Gaat ze nog steeds tegen mij zeiken dat het allemaal mijn schuld is. Dus ik zeg gewoon wat terug(mijn mening)en ik moet volgens haar mijn bek houden en weten waar de grens ligt enz.

    Sirieus, dan heb ik echt zoiets van: Wtf? kan je niet denken ff zo? Gaat ze mij gelijk de schuld geven >.< en nu denkt ze dus nog steeds dat het allemaal mijn schuld is en ik niks kan enzo -__-"

    Sorry voor dit onbenullige verhaaltje maar is moest het ff kwijt want ik ben nu echt pissig


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Wat irritant :x
    Ouders begrijpen je gewoon af en toe niet, omdat zij niet met de kompjoeter enzo zijn opgegroeid en omdat wij er dus véél meer verstand van hebben n.n

    Meid weet je wat je moet doen als ouder's zeggen dat je niks kan,
    Gewoon lekker laten praaten jij kan meer dan hun denken,
    Dat weet ik 100% zeker en jou schuld is het helemaal niet,
    Mijn moeder is ook heel erg ongeduldig en dan werk alles ook niet maar dat zit gewoon tussen hun ooren,
    en gewoon naar boven gaan ofzo als ze door blijven gaan,
    en probeer het later op een goed moment rustig uit te praaten,

    Ik hoop dat je er wat aan heb,

    Succes<3
    X.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik wil ook een forum maken maar hoe ?

    Please help me !!


    [[x]. Twincest .[x]]

    DarkRockerxx schreef:
    Ik wil ook een forum maken maar hoe ?

    Please help me !!


    Je gaat naar forum en dan klik je op het soort topic dat je wilt maken, en dan staat er boven:nieuw topic.Klik daarop en je kan er een maken;)

    Slechte uitleg maar oke xD

    Het is zeg maar een soort van goed xD
    Alleen heeft ze der exuses niet aangeboden maar dat heeft ze volgens mij nog nooit gedaan en gaat dat ook nooit doen xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    myn broer geeft mij altijd van alles wat er misgaat met de computer de schuld >.<
    En ik word er soms gek van,maargoed,ik zeg dan van ; het is niet mijn schuld,dus ik moet mij nergens voor verantwoorden.
    En dan ga ik weg (:


    everybody needs a song.

    Aii dat is erg, mijn stiefpa heeft mij ook eens zo de schuld gegeven, en ik mocht daarna toen de Laptop weer gemaakt was er niet meer op, en daarna maar alleen op Stardoll --' en nu ga ik terug op Quizlet en Netlog maar ze weten het niet, volgens hun is het mijn fout omdat volgens hun Quizlet en Netlog virussen zijn --'!
    Maar ouders begrijpen u meestal niet, en dan zeggen ze dat wij de jeugd erg zijn, terwijl zij niet eens geduld hebben of zin hebben om naar uw uitleg te luisteren.

    pff dat is kut :x


    Add me ;D

    hllo !

    k zoek een scene kapsel maar ik heb zo van dat vervelend haar dat ik geen schuine froe kan maken
    weet iemand een oplossing of een mooi scenekapsel wat ik wel kan hebben
    x lisse ¨[killmeinalollypopstore]

    XlisseX schreef:
    hllo !

    k zoek een scene kapsel maar ik heb zo van dat vervelend haar dat ik geen schuine froe kan maken
    weet iemand een oplossing of een mooi scenekapsel wat ik wel kan hebben
    x lisse ¨[killmeinalollypopstore]


    Moet je dan niet zelf een topic openen in plaats van in deze topic te plaatsen?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Welkom in mijn leven (:


    You'll never ever ever be mine.

    ouders begrijpen 't vaak gewoon niet als het om computers gaat. ((:


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Ouders zijn ook mensen. Zij hebben het meestal moeilijker dan kinderen. Zij moeten tenslotte ervoor zorgen dat wij de verkeerde weg niet opgaan enzo. Dat is een zeer harde taak, ookal kan je het met mij nu niet mee eens zijn, maar later zal dat wel zijn.

    Dus als ze na een stressvolle dag niet weten wat ze met die computer moeten doen en beginnen te flippen, laat ze dan in vredesnaam gewoon even alleen om alles op een rijtje te zetten. En niet u gedacht lopen rondbazuinen, daar wordt het niet beter op.
    Even naar buiten/naar je kamer/een boek lezen/tv kijken. En laat haar gewoon alleen met die computer, van zo'n levensbelang is die nu ook weer niet.


    Where there is a sea there are pirates...

    da's kut :S mr ouders begrijpen ons nu eenmaal niet altijd


    Read this upside down: 370HSSV 0773H