Zit ik achter de laptop van mijn moeder. Zit ik dus ff op quizlet maar toen wou mijn stiefvader er ff 1 minuutje achter. Dus ik laat hem zijn gang gaan en ging er dus na 5 minuten er weer achter. Wilt wat later mijn moeder achter de laptop dus ik laat haar ook haar gang gaan. Gaat ze helemaal tegen mij lopen zeiken dat ik de laptop weer vernield heb en dat ik er nooit meer acher mag want het is allemaal mijn schuld enz.(toen mijn stiefvader achter de laptop ging werkte het nog maar als zij erachter gaat opeens niet meer,en gaat ze mij de schuld geven).Gaat ze de laptop opnieuw opstarten terwijl ik zei dat ze gewoon 5 seconden moest wachten voordat internet het weer doet. Doet vervolgens haar internet het weer niet terwijl ze amper 2 seconden wachten.Dus ik zeg zo:"wacht nou gewoon eens 5 seconden"dus dat deed ze en toen hadden we wel internet. Gaat ze nog steeds tegen mij zeiken dat het allemaal mijn schuld is. Dus ik zeg gewoon wat terug(mijn mening)en ik moet volgens haar mijn bek houden en weten waar de grens ligt enz.
Sirieus, dan heb ik echt zoiets van: Wtf? kan je niet denken ff zo? Gaat ze mij gelijk de schuld geven >.< en nu denkt ze dus nog steeds dat het allemaal mijn schuld is en ik niks kan enzo -__-"
Sorry voor dit onbenullige verhaaltje maar is moest het ff kwijt want ik ben nu echt pissig
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.