• Hahahaha, omg. Neeeeeeeeee. Vet grappig, gisteren waren Danyel, een vriendin, en ik in Slagharen en het was allemaal vet leuk enzo. En zij wou met mij in de vrije val. Dat durfde ik echt niet en zij wou niet alleen. Maargoed, toen gingen we een jongen bellen die ik leuk vind/vond, ik weet het niet meer XD. En Danyel vroeg 'moet Annemiek in de vrije val?' Zegt hij 'ja tuuuurlijk.' Ik roepen 'NEEEEE, IK HAAT JOU!' Toen zei Danyel iets wat ze niet moest zeggen namelijk 'nah, eerst vond je hem nog leuk.' Maarja, toen we weer thuis waren gingen we hem weer bellen. En ik had gezegd in Slagharen 'als -naamvandiegast- komt, ga ik in de vrije val.' Kon ik wel gewoon zeggen, want hij zou toch niet komen, die middag. Dus toen thuis aan de telefoon zei Danyel 'Annemiek gaat in de vrije val als jij mee gaat.' Dus hij zegt 'Oke is goed.'
    Dus nu moeten we alleen nog afspreken wanneer enzo. MAAR IK WIL HELEMAAL NIET XDDD Ik had er niet aan gedacht dat we ook nog een ándere keer konden gaan. Ja, ik ben dom >.< Maarja, aan de andere kant is het ook wel weer grappig : )
    -x-

    [ bericht aangepast op 20 juli 2009 - 14:43 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Gelukkig lukt het niet meer in deze vakantie. Dus dan is het zowieso over 4 weken ongeveer o.o Of daarna. Ik hoop dat ie het vergeet :'DDDD


    I'd rather go naked than wear fur.

    Voor ik over dit topic begin, wil ik eerst zeggen dat 'Je bent de lul' stom klinkt :'D en voor de rest Succes !


    All was well.

    Dat is niet zo slim van je.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Is de Vrije Val dat ding dat langzaam de lucht in gaat, en dan met een héle harde vaart naar beneden valt? xD


    Scream for mercy!

    waas bly dat je crush meegaat ^^ wie weet wat volgt er allemaal uit *¨wbw*
    btw at is de Vrije Val?:X(attractie ofwa?)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    klinkt toch leuk precies x)

    Hahaha
    JE GAAT WEL ANNEMIEK !
    ghehe(duivel)(A)

    xx


    I'm a little bit lost without you <3

    Oja en ik ga het niet vergeten hoor ! (duivel) Hij misschien wel? ik weet het niet maar ik niet! :P dus je bent inderdaad 'de lul' ghehe (duivel)


    I'm a little bit lost without you <3

    Wahh XD Ik ben er ook in gegaan XD Das gewoon zo leuk, zeker doen ^^ Ik was ook eerst bang, maar erna moest ik de groep smeken om nog eens te gaan =D


    - Mayday

    Enchant schreef:
    Is de Vrije Val dat ding dat langzaam de lucht in gaat, en dan met een héle harde vaart naar beneden valt? xD

    Jaa x'D


    I'd rather go naked than wear fur.

    tomfreakske schreef:
    waas bly dat je crush meegaat ^^ wie weet wat volgt er allemaal uit *¨wbw*
    btw at is de Vrije Val?:X(attractie ofwa?)
    Xx

    Wat Enchant zegt :'D


    I'd rather go naked than wear fur.