• Dus, voor mijn zus haar verjaardag krijgt zij altijd wat ze wil. Ook al is het zo duur. En, omdat ik bijna jarig ben wou ik ook eens een leuk cadeau -krijgt bijna nooit iets voor verjaardag- wijst mijn moeder het af! O.O

    Hoezo unfair?


    You'll never dream alone. <3

    Woot, zo oneerlijk. v-v

    very! =O


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ja, dat vind ik nu ook. ><
    Ik wil ook een verjaardagcadeau. >.<
    -gaat staken-


    You'll never dream alone. <3

    Dat is echt dom van je moeder(sorry)!


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    Dat is echt dom van je moeder(sorry)!

    Omgosh, en mijn vader gaat nu gezellig mee doen. O.O -heeft rare familie-
    Mja, nu word ik stiekem wel een beetje kwaad.


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)
    Omgosh, en mijn vader gaat nu gezellig mee doen. O.O -heeft rare familie-
    Mja, nu word ik stiekem wel een beetje kwaad.

    Ja dat is logies, als je zus wel alles krijgt en jij niet, ik zou dan ook kwaat zijn(en je wilt mij niet kennen als ik kwaat ben(6))


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    lullig ;x


    We can only learn to love by loving.

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Ja dat is logies, als je zus wel alles krijgt en jij niet, ik zou dan ook kwaat zijn(en je wilt mij niet kennen als ik kwaat ben(6))


    Ik kan woede aanvallen krijgen en ik moet me wel héél erg inhouden.. Pffrt, discriminatie. ><


    You'll never dream alone. <3

    In mijn klas dit jaar zat ook een meisje met bijna hetzelfde probleem. Haar stiefmoeder sloeg (slaagt) haar en ze krijgt nóóít iets, ze draagt lelijke (maar echt lelijk, bijna vodden), goedkope kleding en haar stiefbroer heeft alleen maar kleren van River Woods en andere duren merken. Voor haar verjaardag krijgt ze bijna nooit iets en haar broer álles. Haar oma heeft haar in het geheim een nintendo DS gegeven omdat ze nooit iets krijgt. Ik vind het echt erg voor je. :o


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    In mijn klas dit jaar zat ook een meisje met bijna hetzelfde probleem. Haar stiefmoeder sloeg (slaagt) haar en ze krijgt nóóít iets, ze draagt lelijke (maar echt lelijk, bijna vodden), goedkope kleding en haar stiefbroer heeft alleen maar kleren van River Woods en andere duren merken. Voor haar verjaardag krijgt ze bijna nooit iets en haar broer álles. Haar oma heeft haar in het geheim een nintendo DS gegeven omdat ze nooit iets krijgt. Ik vind het echt erg voor je. :o


    Wow, dat is wel erg voor haar. =X

    Mijn moeder werd vroeger ook zo behandeld door haar stiefmoeder. Net als haar zussen. Behalve haar halfbroer en halfzus, die kregen wat ze wouden en werden beter gerespecteerd.

    Maar, waarom doet ze dan hetzelfde bij mij als ze weet hoe het voelt! --"


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Wow, dat is wel erg voor haar. =X

    Mijn moeder werd vroeger ook zo behandeld door haar stiefmoeder. Net als haar zussen. Behalve haar halfbroer en halfzus, die kregen wat ze wouden en werden beter gerespecteerd.

    Maar, waarom doet ze dan hetzelfde bij mij als ze weet hoe het voelt! --"
    Misschien ben je stout ofzo? :x Anders weet ik het niet. Ik vind het echt erg :o


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    (...)Misschien ben je stout ofzo? :x Anders weet ik het niet. Ik vind het echt erg :o


    Ik val -vind ik zelf- best nog mee, vergeleken met andere. Ik heb alleen niet zo'n heel goede band met mijn ouders. Maar, toch.. Het is één dag op een jaar mijn dag. En nog nooit was er iets speciaals op die dag gebeurt. Gewoon net als alle andere dagen doodsaai thuis zitten, doen alsof er niets is. En dat ben ik een beetje beu.


    You'll never dream alone. <3

    Mijn zus krijgt altijd alles wat ze wilt en ik vraag al eeeeeeeuwen voor een camera, iedere dag opnieuw maar dat krijg ik niet. Maar mijn zus krijgt wel een radiowekker, waar ik dus ook al heel lang achter vraag en ze kreeg ook een Nintendo, nog vòòr ik die kreeg en nog veel dingen ;x


    All was well.

    Magnifique schreef:
    Mijn zus krijgt altijd alles wat ze wilt en ik vraag al eeeeeeeuwen voor een camera, iedere dag opnieuw maar dat krijg ik niet. Maar mijn zus krijgt wel een radiowekker, waar ik dus ook al heel lang achter vraag en ze kreeg ook een Nintendo, nog vòòr ik die kreeg en nog veel dingen ;x


    Is jouw zus toevallig ook jonger? Ö


    You'll never dream alone. <3