• Hi allemaal! Ik begin een nieuw verhaal, maar wil het nog niet online zetten tot ik mijn cover af heb. Ik kan echter geen passend beeld vinden! Kunnen jullie me de sites linken die jullie gebruiken? (google en Tumblr al geprobeerd) Of misschien helpen zoeken?
    Het is een Twilight related verhaal. Ik zoek dus twee mannelijke characters en een vrouwelijke voor op mijn cover. De ene man is een vampier, de ander een weerwolf, het meisje een mens.
    De foto's hoeven niet duidelijk! Kan van voor, achter, zij of zelfs een silhouet.
    Als je een character vind dat in de buurt komt maar net een andere kleur haar of ogen heeft, geen probleem! Dan ga ik proberen het te editen ^^


    Details
    Meisje: Blond haar (alles langer dan over de schouders) blauwe ogen, evt. een slanke bril.
    Jongen Vampier: Slank, lichtgespierd, evt. zwart haar (kan ik bewerken) ala Edward (Mannelijk maar sierlijk) Oogkleur maakt niet uit.
    Jongen Weerwolf: Groot, gespierd, ietwat getinte huid (hij is half indiaan dus hoeft niet extreem) bruin haar, bruine ogen. (alle bruin is goed)

    Link me wat jullie vinden, alle hulp is welkom! Ik waardeer het enorm <3


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Meisje:


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Eilandbaby schreef:
    Meisje:



    Bedankt voor het helpen!


    « The "earth" without "art" is just "eh." »