• Had je niet verwacht hé? :'D

En nog wel over het volgende punt.

Vlaanderen en Wallonië moeten splitsen.

Als het aan mij licht ja. Ik zou veel liever hebben dat Vlaanderen onhafankelijk word of wel bij Nederland gaat.

What do you think? (cat)

Ik ben geen belg, ik ben Vlaming. En desnoods Nederlander. :')

[ bericht aangepast op 15 juli 2009 - 23:41 ]

We'll never be as young as we are tonight

Therapy schreef:
    (...)
    Ik ben eens op stap geweest met Wallies en sommigen waren best aardig, die die en hoofddoek droegen tenminste.
    De rest was nogal, tsja arrogant vond ik.

Aaah Walloniërs kunnen ook aardig zijn hoor! Zo ken ik er wel een aantal. Walloniërs hebben gewoon een iets andere mentaliteit dan Vlamingen en dat is hetgene dat soms botst.

If you had never come out of the blue, I would've stay

Marshmellow schreef:
    (...)
    Aaah Walloniërs kunnen ook aardig zijn hoor! Zo ken ik er wel een aantal. Walloniërs hebben gewoon een iets andere mentaliteit dan Vlamingen en dat is hetgene dat soms botst.

Jaa, dat ligt nu ook van persoon tot persoon natuurlijk. :) Die ene waren wel aardig want ik mocht hun dingen overschrijven ;X Maar die andere zeiden geeen woord tegen me terwijl ze gewoon naast me stonden/zaten. En daarom vond ik ze niet zo fijn :|

okeej , mr wat gaat er dan met brussel gebeuren :') ik denk niet dat alle franse mensjes opeens nederlands willen praten :') mr anders graag xD ik haat frans :p

Read this upside down: 370HSSV 0773H

en wrm zegt iedereen walloniërs x'D ...
    walen volgens de woordenboek :Y)

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Seel schreef:
    en wrm zegt iedereen walloniërs x'D ...
    walen volgens de woordenboek :Y)

Haha, juist. Ik zeg Wallies. ;X

Ik vind het dom dat België zou opsplitsen. Als Vlaanderen bij Nederland gaat hoe gaat het dan heten? Vlaanderen? Nederland? Vlaanderland? Nedervlaan? Ik ben niet goed in namen verzinnen ofzo maar het zijn maar voorbeelden er zal discussie zijn tussen de Vlamingen en de Nederlanders. Laat het gewoon zoals het is :9~

Only losers can act the way you do

Ik vind dat Belgiê moet blijven;-zijn heel veel goede redenen voor.
    En absoluut mag vlaanderen niet naar Holland. Dat is in de geschiedenis ooit ook geweest; en dat is ook niet goed gekomen, hallo, waarom kwam erde belgische onafhankelijkheid?!

En vlamingen en nederlanders zijn té verschillend. Ze kunnen ook bijvoorbeeld niet tegen ons dialect enzo, en zij hebben ook een vorsthuis, ik denk niet dat wij dat gewoon willen overnemen.

Btw; België is in vanalles verschillend met nederland, dat kan je niet zomaar toevoegen. En Belgiê opsplitsen is ook moeilijk en dat lukt niet. Check de grondwet. Het hoogste watr er kan gebeuren is dat het Vlaams belang ofso inde regering komt, maar zelfs die kunnen niet voor een onafhankelijk vlaanderen zorgen. Er zijn vanalle procedures die dit moeilijker maken; :] -heeft politiek gehad op school=']

En vlaanderen naar nederland gaan is absoluut niet een optie!:] -Niets tegen nl'ers maar gewoon ..

het enige dat momenteel moet gebeuren is het splitsen van BHV. En dat moet allemaal naar de vlamingen toekomen vind ik

[ bericht aangepast op 16 juli 2009 - 13:00 ]

Get outta my head!

Gewoon laten zoals het is, het is niet voor niks zo. Ik bedoel er zijn al zoveel oorlogen geweest rond Limburg(NL) en belgië, waar die bij moeten horen. Laat het nu eens rusten, ik heb geen zin in weer een oorlog!

♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

Rickjuh schreef:
    Is dit niet een beetje rasistisch tegenover de walloniërs?
    Ik lees allemaal slechte dingen over hun hier? O.o
    Haha. Dat is normaal in belgië. Vlamingen hebben over het algemeen het gevoel dat walen lui zijn en profiteren van vlaanderen. Het is ook deels zo. En dat moet opgelost worden, maar niet door een onafhankelijk vlaanderen.

Get outta my head!

Not my department. Zou 't niet weten =='

No growth of the heart is ever a waste

Dat zeg ik ook voortdurend en mijn ouders en nonkel en al verklaren me tot zot. Ik wil bij Nederland horen. Gha, ik haat Wallonië .

Some people make the world special just by being in it

Alysse schreef:
    Dat zeg ik ook voortdurend en mijn ouders en nonkel en al verklaren me tot zot. Ik wil bij Nederland horen. Gha, ik haat Wallonië .

Jij begrijpt mij. (nerd)

We'll never be as young as we are tonight

Mij boeit dat nu eens helemaal niets.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Ik wil ook splitsen. En nederland & België 1 worden. (:
    dat lijkt me te gek.

A. ikmisje.

Alicious schreef:
    (...)
    Jij begrijpt mij. (nerd)

We gaan samen in de politiek, baby!

Some people make the world special just by being in it