• Had je niet verwacht hé? :'D

    En nog wel over het volgende punt.

    Vlaanderen en Wallonië moeten splitsen.



    Als het aan mij licht ja. Ik zou veel liever hebben dat Vlaanderen onhafankelijk word of wel bij Nederland gaat.

    What do you think? (cat)

    Ik ben geen belg, ik ben Vlaming. En desnoods Nederlander. :')

    [ bericht aangepast op 15 juli 2009 - 23:41 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Prodigy schreef:
    (...)
    Dat noemt men een discussie. Zij is waarschijnlijk overtuigd van haar gelijk en ik van het mijne. Dus discussiëren we. Al ben ik volgens mij de enige hier die zichzelf er niet mee aan het opfokken is. :'D


    Ik fok me echt niet op in die dingen hoor.


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    (...)

    Ik fok me echt niet op in die dingen hoor.

    Jij niet nee, die andere wel. :'D

    en de vraag is wallonië en vlaanderen moeten splitsen en niet zijn wallonië en vlaanderen deelstaten of gewesten dus als we deze discussie nu sluiten en gewoon weer op de echte vraag gaan concentreren

    [ bericht aangepast op 16 juli 2009 - 0:48 ]


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ja, geografisch gezien wel. But ik had eronder al een verbetering - of whatever - geplaatst.

    Het zou onlogisch zijn. Als de twee dan wel of niet zouden splitsen dan zouden waarschijnlijk toch de grens die nu bepaalt is gebruikt worden.


    We'll never be as young as we are tonight

    Laat België gewoon maar zoals het is en laten we de Walloniërs gewoon even een schop onder hun kont geven. Dan is iedereen tevreden. :')

    Buiten de Walloniërs dan. :X

    mag ik vragen waarom iedereen die walloniërs niet mag? :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik ben stiekem wel voor want ik vind vlaanderen best wel leuk ;3


    We can only learn to love by loving.

    Is dit niet een beetje rasistisch tegenover de walloniërs?
    Ik lees allemaal slechte dingen over hun hier? O.o


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik heb een bloedhekel aan Wallonië, maar vraag mij niet waarom ;x volgens mij komt het omdat ik geen frans kan en die Walen denken dat België van hun is. Ik wil wel liever bij Nederland horen, maar dan noem ik mij nog steeds een Belg, want dat blijf ik! Een vlaamse Belg en ik ben er trots op (cat)


    All was well.

    Boeit mij vrij weinig aangezien 1: ik weet er niets van af 2: ik ben een Nederlander.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nou, ja misschien is het wel handig, but, om dan meteen bij Nederland te behoren ;x Sorry maar dat kan dan ook verkeerd aflopen want dan gaan sommige Nederlanders misschien denken dat wij, Belgen denken dat Nederland van ons is.
    Misschien is het nu toch nog het beste.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Alicious schreef:
    (...)

    De tweede en laatste provincie van België waar men overigens Frans spreken. Like come on. :')

    Wallonië is GEEN provincie, dat is een gemeenschap, en ook een gewest en een deelstaat. Dus alsjeblieft zeg geen provincie.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2009 - 10:49 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    1; wij hebben al bij Nederland gehoord, en oké da's eeuwen geleden, maar toen liep het ook niet goed af, wellicht zal Nederland ons dan nu wat meer kansen geven dan vroeger, maar volgens mij is zelfs bij Nederland niet gaan voor herhaling vatbaar, daarbij dan gaan er nog mensen klagen dat ze gewoon Vlaanderen willen zijn.
    Dan, België even splitsen, yeah sure! That's really easy! *sarcasme druipt eraf*. Wij zijn een natie voor iets, wat met de luchthaven, met de overheidsdiensten, ... Komt er nog eens dat de hoofdstad van Europa toevallig in Brussel ligt, en die dus heel waarschijnlijk zal moeten verdwijnen. + Een land splitsen doe je niet zomaar. Het houdt ook veel in met registratie enal, je moet je land (hier dus Vlaanderen en Wallonië) dan terug registreren bij de Europese Unie en kan dan helemaal van opnieuw beginnen met een land te bouwen. Iedereen denkt maar dat een land splitsen in 1 2 3 gebeurt, maar serieus dat is het NIET. Daarbij wat een volk, wilt niet samenleven met een andere volk. Wat een respect voor elkaar.
    Kijk; Wallonië heeft ons niet echt geholpen in de 19de eeuw, maar het zij zo; moest hun industrie nu beter worden dan de onze, moeten ze ons ook maar uithelpen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Alicious schreef:
    (...)

    Bijna àlle concert zalen liggen in België, ik kan er geen één noemen in Wallonië hoor. :')

    Dan zouden de concerten in Nederland gegeven worden en niet meer in België. Neen, wij hebben er geen baat bij op dat gebied. :')

    Rickjuh schreef:
    Is dit niet een beetje rasistisch tegenover de walloniërs?
    Ik lees allemaal slechte dingen over hun hier? O.o

    Ik ben eens op stap geweest met Wallies en sommigen waren best aardig, die die een hoofddoek droegen tenminste.
    De rest was nogal, tsja arrogant vond ik.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2009 - 11:13 ]