• Had je niet verwacht hé? :'D

    En nog wel over het volgende punt.

    Vlaanderen en Wallonië moeten splitsen.



    Als het aan mij licht ja. Ik zou veel liever hebben dat Vlaanderen onhafankelijk word of wel bij Nederland gaat.

    What do you think? (cat)

    Ik ben geen belg, ik ben Vlaming. En desnoods Nederlander. :')

    [ bericht aangepast op 15 juli 2009 - 23:41 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    ik woon niet in België dus het maakt me niet zoveel uit maar ik vind Wallonië op een of andere manier gewoon stom(puh)


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    perfucktion schreef:
    ik woon niet in België dus het maakt me niet zoveel uit maar ik vind Wallonië op een of andere manier gewoon stom(puh)

    Mijn lieve Annemiek, je hebt volkomen gelijk :')


    We'll never be as young as we are tonight

    wtf is walonië? o.o


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Thunder schreef:
    wtf is walonië? o.o


    De tweede en laatste provincie van België waar men overigens Frans spreken. Like come on. :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik vind eerlijk gezegd dat Vlaanderen bij Nederland moet horen, en Wallonië bij Luxemburg:X


    ok

    ik zou wallonië eerder bij frankrijk dumpen want de mensen in wallonië praten toch frans?


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    I don't careeeeeeeeeeeee.
    -Maar liever van wel, ja(cat)-

    Nou hallo, België bestaat nu nog maar amper. o.o

    Denk eens aan de concerten die dan in Wallonië zullen zijn en niet in Vlaanderen. ):

    Alicious schreef:
    (...)

    De tweede en laatste provincie van België waar men overigens Frans spreken. Like come on. :')

    Wallonië is geen provincie. (cat) - Like come on -

    Het is een deelstaat. (nerd)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Wallonië is geen provincie. (cat) - Like come on -


    Technisch gezien is het een gewest :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Prodigy schreef:
    Nou hallo, België bestaat nu nog maar amper. o.o

    Denk eens aan de concerten die dan in Wallonië zullen zijn en niet in Vlaanderen. ):


    Bijna àlle concert zalen liggen in België, ik kan er geen één noemen in Wallonië hoor. :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Vind ik ook. Hebben de politieke hartjes van de ministers een beetje minder stress.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Alicious schreef:
    (...)

    Technisch gezien is het een gewest :Y)

    Hahahahaha, jij bent hier echt slecht in.

    Gewesten zijn bijvoorbeeld het Waals, Vlaams en Brussels Hoofdstedelijk gewest.

    Dan heb je de deelstaten Wallonië en Vlaanderen. (:

    Alicious schreef:
    (...)

    Bijna àlle concert zalen liggen in België, ik kan er geen één noemen in Wallonië hoor. :')

    Nou, de beste concerten zijn in Vorst Nationaal, dat zou dan bij Wallonië gaan horen. En ooh jawel, ik heb overlaatst concertzalen in BE voor een bandje opgezocht en ik vond er wel degelijk veel in Wallonië. :')