• Jaa kijk ik snap nog steeds niet waarom als je iets centreerd het zo klein wordt en dat is nu zeker al een jaar zo. Kan daar niks aan gedaaan worden?
    In plaats van crews of weet ik veel wat te regelen, zou daar niet beter voor gezorgd worden? Ik zit namelijk niet graag met mijn neus tegen het scherm.

    ik merk er niet echt veel van eigenlijk XD


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    Ja inderdaad.
    het is irritand. xd'


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Ik heb er geen last van :\


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ja mee eens ik vind dat ze groter moeten zijn! en het is groter!!


    :P lol

    [ bericht aangepast op 18 juli 2009 - 21:41 ]


    i'm a vampire and i will kill you

    helemaaal mee eens..
    want het is wel echt vervelend..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    kvind het juist mooi x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Rutger heeft het al eens aangepast, maar daardoor werden de normale letters ineens heel groot. Hij heeft toen verschillende dingen geprobeert, maar niets mocht baten. Voor nu zal het dus zo klein blijven.


    Bored.

    Ik vind het soms wel fijn, want je krijgt er bij bijvoorbeeld hele lange hoofdstukken een mooie set-up van en vaak vind ik het best mooi om het zo te lezen.

    Ik vind het alleen irritant bij hele felle kleuren.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Je hebt wel gelijk, maar dan vind ik dat er ook een code moet zijn om kleine lettertjes te krijgen, als ze met center normale grote gaan bevatten. Soms vind ik ze namelijk wel handig. :P


    Scream for mercy!

    Tja, ik snap dat het irritant is. Als ik een storie zou maken waarin ik center doe, doe ik gewoon een center uitkomst en een gewone uitkomst of zo.
    Maar ik doe geen center, dus i don't care eigenlijk.
    Maar voor de anderen die het lezen is het idd wel onhandig.


    -

    Ik erger me niet aan de kleine lettertjes als je iets centreerd, maar aan de kleine lettertjes onder het gecentreerde dat op een normale plek [links] staat. Snap je t nog? Dus als je 1 iets centreerd word de hele normale tekst ook klein.


    a figment of your imagination

    Talkative schreef:
    Ik erger me niet aan de kleine lettertjes als je iets centreerd, maar aan de kleine lettertjes onder het gecentreerde dat op een normale plek [links] staat. Snap je t nog? Dus als je 1 iets centreerd word de hele normale tekst ook klein.


    Dat is inderdaad echt irritant. ><


    -

    MACRISTINE schreef:
    Rutger heeft het al eens aangepast, maar daardoor werden de normale letters ineens heel groot. Hij heeft toen verschillende dingen geprobeert, maar niets mocht baten. Voor nu zal het dus zo klein blijven.
    Eerlijk gezegd vond ik die grotere letters mooier ._.


    Only losers can act the way you do