• ik heet ondertussen wolfspirit maar,
    ik wil een story gaan schrijven,"waking up of a perfect dream"
    over een meisje wat in een perfecte wereld leeft en op ten duur met onze wereld in contact komt.
    dus? wat zou jou perfecte wereld zijn??
    dit kan met magie en misterie(graag zelfs!!)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2009 - 13:47 ]


    stay Nyappy

    het is er heel mooi weer ^^
    er groeien kauwgommen aan de bomen :D
    en er zijn alleen knappe jongens ^^


    everybody needs a song.

    Waarin er geen vervuiling is, en jongens geen verneukte eikels zijn en allemaal op engeltjes lijken (A) En je wordt niet dik van snoep :D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ehm... een wereld waarin je alles zelf kan beslissen? Dus als je bijvoorbeeld wil dat iemand je een cadeautje geeft diegene dat onmiddellijk doet ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Philadelphia schreef:
    ...jongens geen verneukte eikels zijn en allemaal op engeltjes lijken (A)

    Danke shön. >:-(


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Overal is er Gini ik ben verslaafd, alle jongens zijn knap, er is geen oorlog, school bestaat niet.. (:


    Never run out of reasons to smile...

    Philadelphia schreef:
    Waarin er geen vervuiling is, en jongens geen verneukte eikels zijn en allemaal op engeltjes lijken (A) En je wordt niet dik van snoep :D
    juist !
    jongens zijn geen players,maar superlief,en tegelijk ook stoer natuurlijk ^^


    everybody needs a song.

    haar idool wordt verliefd op haar blah blah, er zijn alleen maar leuke jongens die ze aardig vind, geen vervelende bitchy arogante meiden. het regent niet, ze ziet er prachtig uit, chocola is gratis. en dan wordt ze verdrietig omdathet té perfect is en dan is het niet meer leuk.. dan voelt het net of dat idool persoon haar gedwongen leuk vind en af en toe is kritiek op je best verlichtend, en ruzie misschien zelfs ook.. aangezien je dan ook momenten van goedmaken hebt (of niet) etc.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ThePhenom schreef:
    (...)
    Danke shön. >:-(

    Sommigen dan xD

    [ bericht aangepast op 14 juli 2009 - 20:59 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    MissShinoda schreef:
    haar idool wordt verliefd op haar blah blah, er zijn alleen maar leuke jongens die ze aardig vind, geen vervelende bitchy arogante meiden. het regent niet, ze ziet er prachtig uit, chocola is gratis. en dan wordt ze verdrietig omdathet té perfect is en dan is het niet meer leuk.. dan voelt het net of dat idool persoon haar gedwongen leuk vind en af en toe is kritiek op je best verlichtend, en ruzie misschien zelfs ook.. aangezien je dan ook momenten van goedmaken hebt (of niet) etc.

    Bier ook gratis...? xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Je word er niet dik van eten, niemand is er arm en iedereen is altijd vrolijk. Er is geen criminaliteit en iedereen respecteerd elkaar. En iedereen heeft een inloopkast.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ThePhenom schreef:
    Ehm... een wereld waarin je alles zelf kan beslissen? Dus als je bijvoorbeeld wil dat iemand je een cadeautje geeft diegene dat onmiddellijk doet ^^


    nee,hij moet wel voor iedereen perfect zijn!


    stay Nyappy

    Alles van chocolade. Dan kan je zo een lantaarnpaal opeten 8D
    En je wordt een niet dik van! ^^
    En een fontein is van vloeibare chocolade! :9~

    Ik ga stoppen anders loopt de kwijl uit m'n mond! xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    een soort magie wereld.
    Mensen hebben soort krachten van je element weet je wel.
    ken je avatar? dan bedoel ik dat.
    Als je aarde hebt kan je aarde besturen enzu
    Er groeit fruit aan de bomen en die vallen er zo af als je er zin in hebt.
    Je mag zelf bepalen wat voor huis je wilt (dus iedereen heeft een raar soort huis, bv in een vorm van een vogel ofzeu)

    Je hebt zwevende eilanden, en iedereen heeft een soort van vliegtuig. (weetje wel zo'n fantasieauto die zweeft enzu)
    je kan meedoen aan zo'n race.
    blabla bla

    als je je afvraagt waarom ik niet zo'n serie maak.
    Antwoord: Het lukt me nooit om af te krijgen.
    Ik ga proberen

    Met mooie kleuren.

    Velle kleuren


    [[x]. Twincest .[x]]

    Een wereld vol geluk,liefde,happynes,gelijkheid,geen vervuiling.
    En natuur veel natuur,bod meren zeeën
    Gewoon perfekt, gelukkig

    [ bericht aangepast op 19 juli 2009 - 21:14 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥