• omdat ik nu moet gaan en anders iemand anders hem had geopend '^__^.

    willen jullie misschien koekjes en thee erbij?
    (baby)


    we've only said goodbye with words

    CherryLoser schreef:
    Stiekem hoop ik dat ik vanavond weer over één of andere mooie verzonnen jongen ga dromen, dat ik vet leuk, het bezorgt je het gevoel dat je echt verliefd bent, tijdens de droom natuurlijk, maar je voelt het nog een beetje als je wakker word en dat gevoel is vet fijn n.n

    jaa, weetje wat ik vanacht had? echt heel weird...

    Nee, wat had je?


    Only losers can act the way you do

    Ik heb al twee nachten achter elkaar dromen over mooie verzonnen jongens dat houdt drie dromen in die ik nog herinner over jongens n.n Maar wat had jij? n.n

    [ bericht aangepast op 14 juli 2009 - 22:20 ]


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    Nee, wat had je?

    kijk, ik heb voor het eerst in tijden echt goed geslapen, echtt heeeeeeeeeeeeel diep. En dat was opzich wel fijn.. maar ik moest dus om 9 uur opstaan, *is vandaag de hele dag bij een vriendin geweest en dat was echt heeel gezellig n_n* maar ik zet *denkbeeldig* de wekker uit. En hij gaat dus nog door, want ik had hem NIET echt uit gezet. Ik vind alles dus raar. Komt naa 2 minuten offzo, mijn wekker stond nog steeds aan, maar ik sliep echt nog half en was er nog niet heelaamlaal bij, dus komt mijn broer de wekker uitzetten...x'D
    maar toen heb ik uiteindelijk nog heel kort in mijn bed gelegen en ben toen gaan opstaan enzo..x'D

    WAT HAD JE?? Ik vind geheimzinnigheid niet leuk (huil)(huil)


    Only losers can act the way you do

    Whipple schreef:
    (...)
    kijk, ik heb voor het eerst in tijden echt goed geslapen, echtt heeeeeeeeeeeeel diep. En dat was opzich wel fijn.. maar ik moest dus om 9 uur opstaan, *is vandaag de hele dag bij een vriendin geweest en dat was echt heeel gezellig n_n* maar ik zet *denkbeeldig* de wekker uit. En hij gaat dus nog door, want ik had hem NIET echt uit gezet. Ik vind alles dus raar. Komt naa 2 minuten offzo, mijn wekker stond nog steeds aan, maar ik sliep echt nog half en was er nog niet heelaamlaal bij, dus komt mijn broer de wekker uitzetten...x'D
    maar toen heb ik uiteindelijk nog heel kort in mijn bed gelegen en ben toen gaan opstaan enzo..x'D
    Leuk dat je zo goed hebt geslapen ;D Heb ik ook zo vaak, meestal als ik goed heb geslapen. Als mijn moeder me roept om op te staan voor school dan roep ik 'IK KOOOM!' zonder dat ik het weet (als ik goed heb geslapen) :x


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    WAT HAD JE?? Ik vind geheimzinnigheid niet leuk (huil)(huil)

    heb ik toch verteld oder moet je weten waar ik over droomde..x'D (A)

    Ik had een rare droom x: En nog een rare droom en nog een rare droom, allemaal over jongens :x

    Ik had met Edward (van Twilight, terwijl ik helemaal niet geobserdeerd ben ofzo) en ik was dus bevriend met zijn familieleden en ik was ergens bij hun en toen vroeg er iemand hoe het kwam dat ik ineens zoveel vrienden had en toen kuste ik Edward. Hij moest weg en toen waren er allemaal politiemannen, die waren achter de vampiers achter, er was namelijk iemand in een vampier veranderd zoals mensen in weerwolven veranderen en die politiemannen dachten dan dat die vampiers slecht waren maar dan hebben Edward & co. haar opgevangen en is ze toch niet slecht is geworden en toen wist heel de wereld dat vampiers bestaan.

    Dat was de tweede droom van de tweede nacht die ik herinner ;o


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    (...)Leuk dat je zo goed hebt geslapen ;D Heb ik ook zo vaak, meestal als ik goed heb geslapen. Als mijn moeder me roept om op te staan voor school dan roep ik 'IK KOOOM!' zonder dat ik het weet (als ik goed heb geslapen) :x

    jaa, dat heeft een meisje uit mijn klas oook..x'D zo grappig. Was ze een keer op een slaapfeestje allemaal dingen tegen ons aan het zeggen.. nouja... wij probeerde haar wakker te maken want dat moest. (A) en toen antwoorde ze wel, maar viel ze 3 seconden daarna weer in slaap..x'D zoo droog..x'D

    Whipple schreef:
    (...)
    jaa, dat heeft een meisje uit mijn klas oook..x'D zo grappig. Was ze een keer op een slaapfeestje allemaal dingen tegen ons aan het zeggen.. nouja... wij probeerde haar wakker te maken want dat moest. (A) en toen antwoorde ze wel, maar viel ze 3 seconden daarna weer in slaap..x'D zoo droog..x'D
    Ik zie het al voor me :'D *ziet zichzelf het doen* Hahaha :'D


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    (...)Ik zie het al voor me :'D *ziet zichzelf het doen* Hahaha :'D

    jaa, toen ze wakker was, echt dan..(A), vonden wij het allemaal wel grappig.. zij ook x'D

    Maar ik ga maar weer eens slapen. Slaapwel :3


    Only losers can act the way you do

    slaap lekker Emilie n_n

    sjonge mierr :'( ik was op je aan het wachten. :'(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    sjonge mierr :'( ik was op je aan het wachten. :'(

    sorry, msn deed raar..:X
    hoe kan ik het goed maken?
    :X:X