• Hallo (:

Ik heb een vraag over de pil. Kijk ik gebruik heb zelf ook. Ik heb nu een vriendje, en ik heb echt het gevoel dat het niet lang meer duurd dat we sex gaan hebben :'$ Maar ik weet dus zo even niet een aantal dingen over de pil. Ik zit nu in de tijd dat ik ongesteld ben, en vrijdag mag ik weer de pil slikken. Maar na hoeveel uur werkt de pil, en werkt ie wel eens goed net wanneer je ongesteld bent geweest? Moet je dan niet eerst een week wachten ofso? Want ik wil echt nog niet zwanger worden ofso. Heeft hier iemand misschien ervaring? Want ik wil het graag weten.

Bedankt (:

Sometimes it's best not to care.

voor zover ik weet werkt hij meteen weett, maar meschien moet je het aan iemand vragn die er verstand van heeft, je dokter ofzo(meschien je moeder maar ik denk niet dat je dat wilt)

♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

Volgens mij kan je er gewoon ieder moment mee beginnen, maar ik zou wel even afwachten of je zéker weet dat je echt niet ongestelt wordt zegmaar n.n

Koop condooms. Geen soa krijgen is ook wel blij. :Y)

Mew <3

Air schreef:
    Koop condooms. Geen soa krijgen is ook wel blij. :Y)

Een soa zouden we wel niet krijgen, we zijn alle 2 nog maagd :'$

Fusion schreef:
    (...)

Een soa zouden we wel niet krijgen, we zijn alle 2 nog maagd :'$

kan je alsnog iets als aids krijgen

&#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

SleepingSun schreef:
    (...)

Jup.

Mew <3

SleepingSun schreef:
    (...)

Ja, maar ik had het over de pil x'D Niet over de condoom. (:

koop gewoon condooms, dan weet je zeker dat je niet zwanger zal raken.

LindaLaser schreef:
    koop gewoon condooms, dan weet je zeker dat je niet zwanger zal raken.

Je hebt gelijk, MAAR ik heb er geen geld voor, x'D En ik weet ook niet hoe duur et zou zijn x'] En als je naar een winkel gaat om te kopen, moetje dan niet een bepaald leeftijd hebben om het mee te mogen?

[ bericht aangepast op 14 juli 2009 - 12:30 ]

Fusion schreef:
    (...)

Je hebt gelijk, MAAR ik heb er geen geld voor, x'D En ik weet ook niet hoe duur et zou zijn x'] En als je naar een winkel gaat om te kopen, moetje dan niet een bepaald leeftijd hebben om het mee te mogen?

zo duur zijn die dingen niet, een paar euro, en volgens mij mag je ze gewoon kopen hoe oud je ook ben.

SleepingSun schreef:
    (...)
    zo duur zijn die dingen niet, een paar euro, en volgens mij mag je ze gewoon kopen hoe oud je ook ben.

Nou dan schaam ik me rot in die winkel x'D

Fusion schreef:
    (...)

Nou dan schaam ik me rot in die winkel x'D

vraag je vriendje of anders je ouders. of koop ze bij zo'n apparaat dan hoef je er niet naar te vragen.

en beter mee verlegen dan on verlegen

SleepingSun schreef:
    (...)
    vraag je vriendje of anders je ouders. of koop ze bij zo'n apparaat dan hoef je er niet naar te vragen.

en beter mee verlegen dan on verlegen

Mijn ouders durf ik daar niet echt naar te vragen :'$ En ik vind het lullig om mijn vriendje het te laten doen x'D Ik denk dat ik het wel zelf ga doen, en ik heb gehoord dat Durex het beste is? Maakt het ook uit, welke van Durex? of is er maar 1 soort? x'D

[/schaamtzich:$]

[ bericht aangepast op 14 juli 2009 - 12:35 ]

Fusion schreef:
    (...)

Als je kleinere pakjes koopt (tankstations) zijn ze niet zo duur, je krijgt ze gewoon mee, ook bruggers op onze school die het nodig hadden voor aidsproject e.d.
    En dat je schaamt zet je je maar overheen, het zal toch ooit wel moeten.

Mew <3

Fusion schreef:
    (...)

Mijn ouders durf ik daar niet echt naar te vragen :'$ En ik vind het lullig om mijn vriendje het te laten doen x'D Ik denk dat ik het wel zelf ga doen, en ik heb gehoord dat Durex het beste is? Maakt het ook uit, welke van Durex? of is er maar 1 soort? x'D

[/schaamtzich:$]

dat weet ik niet ik heb ze zelf ook nog nooit gekocht, maar kijk anders op een site van durex meschien vind je daar wat je zoekt