• Hoi
    Ik ben vanmiddag dus bijna flauwgevallen omdat ik niet lekker was.
    ik had/heb dus buikgriep en kon niks eten,tot vandaag.
    het ging dus wat beter en mijn moeder ging met de hond naar Luttezand,een soort bos hier in de buurt.
    ik mee. waren we daar eindelijk moesten we de oranje paaltjes volgen,verdwalen we. en ik heb sowieso al geen hele geweldige conditie [/ik dans alleen maar ik heb hele zwakke/gescheurde enkels waardoor ik niet op snel tempo goed kan lopen.] en ik had al 2 á 3 ur niets meer gedronken. en toen begon alles te draaien en werd ik benauwd. en mijn moeder geloofde me natuurlijk eerst neit :x en later gelukkig wel want toen kon ik even uitrustten en verderlopen. maar toen moesten we heuvels op en toen ben ik nog voordat ik boven aan was bijna neer gevallen dus ik beng gewoon tot op die heuvel gelopen en heb daar een half uur gezeten.
    maar goed. wie heeft er nog meer ervaring met flauwvallen enzo x-x


    We can only learn to love by loving.

    Flauwvallen is kuttig >_<
    ik heb epileptie,,dus heb veel kans dat ik flauwval als ik me druk maak (:


    Imperfection Is Beautiful

    ik heb het 1 keer gehad, ook toen ik erg ziek was geweest net, mijn hele klas zwaar in paniek xD


    Fallen angels never die..

    Als 1ste; jij bent altijd lekker :9~
    en als 2e; ik nog niet :')


    ~ I'm blue Dabedaa Debadaa ~

    Ik.

    Eén keer in de eerste klas. Toen viel ik ook bijna flauw, in het atelier op school.
    Maar kut voor je o.o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb er wel ervaring mee.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    geen ervaring gelukkig. ;$


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    ik heb vaak flauwtes maar neit ben maar 1 keer egt flauwgevallen maar toen ben ik thuis in de badkamer op de grond gaan zitten en toen ben ik om mijn neus neeer gevallen xD ik zegt je als je zoon gevoel hebt je of moet gaan zitten of je moet gewoon door lopen en dan hopen dat j niet onderuit gaat


    Love sheds light one the darkest of times

    Ooooh,arme nicol<3. Maar ik heb er één keer een ervaring mee gehad. Maar ik lach eerder knock out door de alcohol [a].

    Ow, nee, heb ik geen ervaring mee.


    hoi, jij bent leuk.

    Nee, maar ik ga dat wel nog vaak doen :')
    -Lisa heeft lage bloeddruk-

    En wat erg voor je, <3

    Ik was ook eens ziek . Griep ofzo denk ik . En mijn mama wou gaan winkelen in Turnhout . Ik maar meegaan omdat ik anders het 'familie uitstapje' verpeste . Toen we in de helft van de winkelstraat waren , was ik heel draaierig . Toen hebben ze iets gaan halen voor te drinken en toen was het weer eventjes beter ...

    Ik ben één keer flauwgevallen en toen viel ik met mijn achterhoofd vol op de tegels :x maar gelukkig was alles goed gekomen xd

    Neuh. gelukkig niet =O
    Ik viel bijna flauw 4 maart bij TH. Ik stond vooraan in vak 1, en .. ik had het zó warm, en ik ging schreeuwen en bleren, en toen was me stem weg, en toen werd ik duizelig, ik stond al te wankelen, maar toen ging het later wel weer. =3