• Is mijn kat bevallen van 6 katjes ö Wat mij dus een lang tijd heeft wakker gehouden -_-'. Eerst waren er maar 4,maar toen het al na twaleven was gepasseerd en mijn broer ging kijken lagen er ineens 6 katjes. En toen werd mijn moeder helemaal zot omdat we nu met 7 katten in huis zitten [8 als we de buitekat meetellen ^^]. Dus als er iemand binnenkort een katje wilt ^^.

    ah wat leuk :'D
    En sorry, maar ik heb al 2 katten n.n

    Aaaaaaaaaaaaw Cuté!Ik wil wel maar zal het niet mogen.(A)


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    wat leuk n_n
    maar ik mag denk ik geen katje..(A)wij hebben al: 1 hond, 2 konijnen en een heleboel vissen..x'D

    Ik wil! Ik wil! Ik wil!
    maar mijn vader wilt er niet nog een huisdier bij ._. maar we hebben maar één hond ;O


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Ik wil! Ik wil! Ik wil!
    maar mijn vader wilt er niet nog een huisdier bij ._. maar we hebben maar één hond ;O

    Ga aan de benen van je vader hangen en begin zodanig hard te roepen dat je een klein katje wilt. Tot dat hij toegeeft :'D

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ga aan de benen van je vader hangen en begin zodanig hard te roepen dat je een klein katje wilt. Tot dat hij toegeeft :'D
    Goed plan xD Heb je trouwens een foto van ze? :3 en hoeveel meisjes en jongens zijn er?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    (...)Goed plan xD Heb je trouwens een foto van ze? :3 en hoeveel meisjes en jongens zijn er?

    Neen,ik heb nog geen foto ^^ Maar er zijn 3 zwartjes,2wittekes en1 rosje bij. Maar het geslacht kun je toch pas na een aantal weken zien,niet?

    hoe schattig ;o
    maar neen, mijn ouders vermoorden me als ik met een katje thuiskom x'd


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Oeh, ik zou wel willen. :'D Maar ik weet niet of dat wel kan vanwege mijn astma.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 13:40 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik mag geen katten >.<


    Your Butt is Mine!

    Ik mag geen kat.

    RUBYx schreef:
    Aaaaaaaaaaaaw Cuté!Ik wil wel maar zal het niet mogen.(A)


    I found myself in Wonderland.

    Aaaaaaaaaawn, poesjes (cat)
    Ik wil wel maar heb er al vijf (onderand maar vier waarschijnlijk)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Neen,ik heb nog geen foto ^^ Maar er zijn 3 zwartjes,2wittekes en1 rosje bij. Maar het geslacht kun je toch pas na een aantal weken zien,niet?
    Ik heb geen flauw benul :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    achh at lief, ik wil ik wil ik wil...

    maar hetz mag niet van me pa:(

    xxx